Osona

El Consell Nacional aprova la composició de la nova Executiva del partit

El Consell Nacional, que serà presidit a partir d'ara per Carmel Mòdol, ha aprovat avui a Arbúcies la nova composició de l'Executiva nacional del partit, amb 12 secretaries. El fins ara portaveu, Joan Ridao, serà el nou Secretari de Justícia i Seguretat. Les tasques de portaveu les assumirà a partir de dilluns Marina Llansana, nova secretària de Politica Cultural.

Uriel Bertran ha estat escollit Secretari d'Imatge i Comunicació; Teresa Aragonès, secretària de Formació; Carme Porta, de la Dona; Pilar Dellunde, Secretària de Política Internacional; Josep Maria Jové, de Promoció Política i Acció electoral; Miquel Àngel Estradé, de Política Territorial; Empar Pont, de Política Social; i Sergi de Los Ríos, secretari de Política econòmica. Antoni Soy, per la seva part, serà el president del Consell assessor municipal.

Repeteixen en els seus càrrecs Xavier Vendrell com a secretari d'Organització i Finances i Jaume Oliveras, com a secretari de Política municipal.

Segons ha explicat el president, Josep-Lluís Carod-Rovira, la nova Executiva "reflecteix totes les sensibilitats polítiques que hi ha dins del partit", ja que hi ha representació de tot el territori i equilibri entre el nombre d'homes i dones.

De la seva banda, el secretari general, Joan Puigcercós, ha explicat que en la pròxima reunió de la Permanent Nacional es vol donar més pes a l'Executiva Nacional, ja que a partir d'ara es reunirà cada quinze dies enlloc de mensualment.