Osona

El conseller Mundó fa una crida a la participació en el referèndum a Santa Eugènia de Berga

Ahir dijous dia 22 de juny a la sala de plens de l’Ajuntament de Santa Eugènia de Berga, ERC va exposar les principals línies de treball del Grup Municipal i on el conseller de Justícia, Carles Mundó, en fou el ponent convidat.

Amb una presentació amena i directa, la regidora Cristina Sitjes va fer una presentació dels electes locals d’ERC  i on el portaveu d’ERC Josep Sallent va exposar les principals línies de treball del grup municipal.

Acabat el primer bloc de l’acte, el conseller Mundó va exposar dues grans idees, la convocatòria del referèndum i les pensions en un futur Estat català.

Per al conseller Carles Mundó, el referèndum es portarà a terme com un procés electoral més, com tots els altres portats a terme fins ara. Mundó assegura que “el Govern de Catalunya garantirà la plenitud de les condicions democràtiques”  i va emfatitzar que la participació serà clau per l’èxit del referèndum previst per l’1-O.

En relació amb les pensions, el conseller va recordar que Catalunya és “el motor espanyol en cotitzacions, perquè paga més del que rep, i a més hi hem de sumar l’espoli continuat dels nostres recursos que paguem a Madrid i no tornen”.

L'acte va cloure en un animat torn de paraules conduit per el president de la Secció Local d'ERC Albert Illamola.