Osona

ERC parla del Referèndum a Muntanyola

El passat dilluns 28 d'agost i davant d’una vintena d’assistents, la sala polivalent de Muntanyola va acollir la xerrada-col.loqui " 1 d'Octubre el Referèndum" una acte obert a la ciutadania on Mirella Cortés , portaveu del grup parlamentari d'ERC al Senat, va exposar les principals línies que treballa el govern per fer possible el Referèndum el proper dia 1 d’octubre. En el torn de preguntes, Cortés es va mostrar del tot confiada que si hi ha una alta participació,i guanya el “SI” guanyarem el nou país.

Abans, el President d’ERC a Santa Eulàlia-Muntanyola Carles Sunyol, va explicar els motius i avantatges de crear la nova secció local, per Sunyol “Som una secció local d’ERC petita, que aglutina forces per crear debat polític i públic als nostres municipis, que vol ajudar als nostres electes locals en el dia a dia, i guanyar l’alcaldia de Muntanyola i mantenir la de Santa Eulàlia”

El vicepresident de la SL Josep Benet, va cloure l’acte tot esperonant als assistents a la mobilització de cara el Referèndum.