Osona

Mundó a Centelles “tot depèn de nosaltres”

Dins el marc de la Festa Major el conseller de Justícia Carles Mundó va ser present dissabte dia 1 de setembre a Centelles en un acte col.loqui a la fresca organitzat per ERC Centelles amb suport de la candidatura unitària local d’AraJunts.

Margo Prims (regidora d’ERC)  i Alfons Giol (portaveu d’AraJunts-AM) varen obrir els parlaments com exemple de la voluntat de sumar des de la unitat de totes les forces polítiques independentistes que treballen per la transformació del nostre poble.

A trenta dies pel Referèndum, Mundó va explicar els passos que es porten a terme des del Parlament per afrontar el procés cap a la llibertat. L’acte pensat com una autèntica àgora republicana, el conseller va respondre preguntes del públic assistent com ara, les urnes, la Llei de Transitorietat Jurídica o la Hisenda pròpia entre molts d’altres... Mundó va insistir  en la unitat i determinació del govern per complir els objectius de cara a celebrar el Referèndum, i  va posar especial èmfasi en la mobilització de la ciutadania per defensar i anar a votar l’1 d’octubre massivament. Per acabar Mundó va assenyalar “tot depèn de nosaltres” fent referència al poble de Catalunya.

Abans el conseller Mundó va signar al llibre d'honor de l'Ajuntament amb l'alcalde i els electes del consitori presents.