Osona

Gràcies pel vostre esforç i compromís. Seguim endavant

Diumenge la societat catalana es va alçar en defensa de la democràcia. Malgrat la violència indiscriminada de les forces de seguretat de l’Estat en contra de la població civil, vam lluitar pel dret a vot i les llibertats civils amb fermesa i serenitat des de cada col·legi electoral. Ahir, l’actitud pacífica i democràtica dels ciutadans de Catalunya va contrastar fortament amb la violència ordenada per un estat que ha perdut tota la legitimitat a Catalunya.
No cal dir que emprendrem les accions jurídiques i presentarem les denúncies oportunes en contra de la violació de drets humans que es van produir ahir a Catalunya. Així mateix, volem transmetre tot el suport i escalf a les persones ferides, a qui desitgem també una recuperació ben ràpida.
Malgrat la repressió, el resultat del referèndum ha sigut contundent a favor de la independència, i el Govern i el Parlament actuaran els propers dies d’acord amb el mandat nítid de constituir la República catalana. Mentrestant, demà us animem a participar a la gran aturada general a Catalunya per rebutjar la violència policial i en defensa de la democràcia.

Finalment, volem agrair l’esforç de tots els militants, amics i personal d’ERC que heu participat en la campanya pel referèndum i que heu defensat el dret a vot dels vostres conciutadans.
Vénen dies en què haurem de defensar la voluntat popular, la democràcia. Ho farem plens de compromís, de fermesa, i pacíficament, com sempre hem fet.

carta de Oriol Junqueras i Marta Rovira.

Gràcies,