Osona

26M. Gran concert i botifarrada popular per la llibertat de tots els presos i el retorn dels exiliats a Vic.

Benvolguts companys i benvolgudes companyes,
Falten 6 dies per el gran acte de “freerovira”, 7 hores de concerts i parlaments. Un acte en favor de la nostre companya Marta Rovira, Secretaria General d’ERC, i en solidaritat amb les persones preses i exiliades polítiques. Aquesta diada solidaria es durà a terme el dia 26 de maig de 17h a 24h a la plaça de la Catedral de Vic amb l’objectiu que hi participi la ciutat, la comarca i el país.
Per poder portar a terme aquest gran acte necessitem molts voluntaris i voluntàries. Només heu d’enviar un correu a  freerovira.voluntaris@gmail.com hi indicar els noms i cognoms, telf, quina frange horària poden venir ( 7h del matí de dissabte a les 2h del matí de diumenge).
Us convidem a participar i així, seguir lluitant per la llibertat de tots els presos i el retorn dels exiliats, com la nostra companya Marta.
Us adjuntem el cartell de l’acte per reenviar-lo a qui cregueu que l’hi pugui interessar.
Atentament,
Esquerra Republicana