Osona

Isabel Vergés portaveu d'ERC a Sant Quirze de Besora deixa l'acta de regidora. Gràcies per la feinada feta Isabel!

En el mateix ple municipal, el company Enric Batllori, també deixa la política municipal.
En el ple municipal celebrat ahir dimarts a Sant Quirze, la portaveu del grup municipal Isabel Vergés i el regidor també republicà Enric Batllori van fer efectiva la seva renuncia al càrrec per motius personals.

Vergés deixa el consistori santquirzenc després de 15 anys de dedicació, quatre a l’oposició (1995-1999), quatre com a regidora al govern (2007-2011) i els set últims encapçalant el projecte d’ERC al municipi (2011-2018). Vergés seguirà sent la presidenta de la Secció Local d’ERC al Bisaura.  Enric Batllori deixa l’acta de regidor després de cinc anys al consistori (2013-2018).

Els substituts seran Íngrid Fortea i Joan Mendo que conjuntament amb l’actual regidora Montserrat Carrera conformaran el nou grup municipal d’ERC a Sant Quirze de Besora. Amb aquests nou impuls, ERC vol arribar a les eleccions municipals de 2019 amb les energies renovades per tornar a guanyar l'alcaldia.

ERC Osona vol donar les gràcies a l’Enric Batllori per la seva dedicació i treball constant durant aquest anys, i especialment a la Isabel Vergés per la seva llarga trajectòria municipal plena de dedicació, treball i honestedat per fer de Sant Quirze un poble millor i de lluita  incansable en favor de la llibertat de Catalunya. Esquerra Republicana d'Osona també vol reconèixer la seva valentia i tenacitat a l'hora d’encapçalar el projecte republicà i independentista al municipi els últims anys.