Osona

Josep Casassas nou candidat d’Units per Gurb-AM a l’alcaldia de Gurb

Pere Molist actual portaveu del grup municipal d’ERC-Units per Gurb des del 2011 no es presentarà a la reelecció.

Aquest dimarts l’assemblea de militants, simpatitzants i amics d’ERC-Units per Gurb, va escollir per unanimitat a Josep Casassas com a cap de llista per les properes eleccions municipals del maig de 2019.

Pel nou cap de llista “Tinc il·lusió i ganes d’encapçalar aquest projecte que suma i que aspira a guanyar. Aviat farà 36 anys que el mateix partit ostenta l’alcaldia de Gurb. Creiem que l’alternança és positiva i que una altra manera de liderar Gurb és possible.

El 2015 ja ens vàrem presentar amb coalició amb Units per Gurb, que era una llista d’independents. En aquestes eleccions presentem candidatura d’Units per Gurb- Acord Municipal, per donar cabuda a totes aquelles persones que es vulguin incorporar a un projecte unitari per governar el nostre municipi i construir un nou país per a tots els catalans i les catalanes”.

Casassas ,actual regidor d’Ensenyament de primària i de Escola de Música, és Enginyer Tècnic Agrícola, té 42 anys, és pare de família i viu a Granollers de la Plana.