Osona

Josep Casassas de Units per Gurb-AM envia una carta de presentació a tota la ciutadania del municipi

Benvolgudes i benvolguts veïnes i veïns;
Com potser ja sabreu, l’Assemblea de militants, simpatitzants i amics d’ERC-Units per Gurb, m’ha escollit com a cap de llista per les properes eleccions municipals del maig de 2019.

Des de fa molts anys, el grup municipal d’ERC-Units per Gurb forma part del consistori municipal treballant incansablement per defensar els interessos i necessitats de Gurb i la seva gent. Amb aquesta motivació, sempre hem exercit la nostra tasca amb la responsabilitat i implicació que representa ser escollit per la ciutadania.

A nivell personal, agafar el relleu d’en Pere Molist, suposa un gran repte i una gran motivació, donada l’excel·lent tasca que ha realitzat. Ell, i tots els companys i companyes de grup, formen un magnífic equip humà i altament qualificat i capacitat que segur que em facilitarà la funció com a cap de llista.

En les passades eleccions municipals, ERC ja es va presentar amb coalició amb Units per Gurb, que era una llista d’independents. En aquestes eleccions presentem candidatura d’Units per Gurb-Acord Municipal (AM), per donar cabuda a totes aquelles persones que es vulguin incorporar a un projecte unitari per governar el nostre municipi i construir un nou país per a tots els catalans i catalanes. Així doncs, el nostre projecte és inclusiu i integrador i pretén incorporar totes les sensibilitats i punts de vista.
Us animo a formar-ne part!!!!

De tots és conegut, que les quatre parròquies configuren un terme municipal extens i divers, on una bona part dels habitants de Gurb hi desenvolupa una important activitat agrícola i ramadera, que juntament amb el sector industrial i alimentari suposa un dels motors econòmics municipals i comarcals. Així mateix, d’uns anys ençà s’ha consolidat la zona urbana, cosa que ha comportat un creixement significatiu de la població i de les necessitats associades.

Per tot això, les nostres línies de treball es centraran en implantar polítiques d’equilibri i vertebració territorial i social que possibilitin que Gurb es converteixi en un exemple de municipi sostenible a nivell econòmic, social, educatiu, cultural, ambiental i esportiu. Un municipi amb oferta d’habitatge social i de qualitat i amb serveis adequats a les necessitats de la seva gent, i, on la cultura, l’educació i medi ambient siguin pilars fonamentals pel desenvolupament i equilibri territorial.

Esperem estar a l’alçada de tots i cadascun dels gurbetans i gurbetanes i del moment històric que ens ha tocat viure per implantar el mandat popular de l’ú d’octubre de 2017 i avançar cap a la República Catalana.

Creiem que som una alternativa real de canvi al capdavant de l’ajuntament i n’assumim la responsabilitat conscients que no serà una tasca fàcil i que no sempre ho sabrem fer prou bé per a tothom, però convençuts que ens mereixem l’oportunitat de poder formar govern perquè tenim l’experiència de la tasca feta al llarg de tants i tants anys, perquè som gent responsable, transparent, propera, però sobretot perquè tenim la il·lusió, la implicació i el compromís de no fallar-vos.

Restem a la vostra disposició per tot allò amb que cregueu us podem ajudar.

Gurb, novembre de 2018
Cordialment,