Osona

Joan Manuel Claveria reelegit candidat a l’alcaldia d’Espinelves per JpE-AM

foto de EL PUNT AVUI
L’alcalde d’Espinelves, Joan Manuel Claveria optarà a la reelecció a les eleccions municipals del maig de 2019.

Aquests dimecres l’assemblea local d’ERC ha aprovat per unanimitat la candidatura de Joan Manuel Claveria com a candidat a la reelecció a l’alcaldia i la reedició de la coalició electoral firmada el 2015 entre Junts per Espinelves i Acord Municipal (JpE-AM) al municipi.

Claveria que porta vuit anys com alcalde del municipi, el primer mandat amb un quatripartit i aquest últims quatre amb majoria absoluta de JpE-AM, afronta el tercer mandat “amb la il·lusió de com si fos la primera vegada”.

Per Claveria “creixem de manera sostenible i impulsem un municipi respectuós amb la natura, que es el nostre gran atractiu, enguany hem obert l’escola bressol, una fita històrica per el nostre poble i estem treballant també per assentar el mercat artesanal i amb productes Km 0. Necessitem quatre anys més per consolidar tot el nostre treball de present i de futur”

A les portes de la Fira de l’Avet, l’alcalde Claveria manifesta “Espinelves és un poble viu!”