Osona

Joan Carles Rodríguez optarà a un tercer mandat a Sant Julià de Vilatorta per AVV-AM

Joan Carles Rodríguez va ser escollit aquest  aquest dimecres al vespre per l'assemblea d'Acord per Vilatorta i Vilalleons i ERC i per unanimitat, com a cap de llista per a les eleccions municipals del proper maig de 2019.

"Repeteixo de candidat i espero que d'alcalde". Encara el repte "amb moltíssima il·lusió i ganes perquè tenim projectes molt importants pel poble, alguns a punta de caramel que estan a punt d'executar-se, i d'altres que els hem de treballar". Els dos projectes principals als quals es refereix el candidat són la biblioteca municipal i la residència per a la gent gran. "Aquests són els que hem de treballar i n'hi ha d'altres que estan al caure", conclou.

A partir d'ara, una comissió electoral local, formada per 2 militants d'ERC i 2 d'independents i el cap de llista, han d'anar elaborant la llista. D'aquesta manera Rodríguez optarà al seu tercer mandat. Actualment governa amb majoria absoluta: 9 dels 11 regidors. L'actual alcalde va entrar com a regidor d'ERC el 2007, i el 2011 va convertir-se en alcalde sota les sigles d'AVV-AM