Osona

Sònia Muñoz pren el relleu i serà la candidata a l’alcaldia de Montesquiu per ERC-AM

a l'esquerra Sònia Muñoz. A la dreta Elisabet Ferreres actual alcaldessa.
L’actual alcaldessa Elisabet Ferreres, després de vuit anys a l’alcaldia no repetirà com a cap de llista d’ERC-AM.

El grup municipal d’ERC-AM de Montesquiu, va aprovar per unanimitat la candidatura proposada per Sònia Muñoz per encapçalar el projecte republicà a l’alcaldia de Montesquiu en les properes eleccions municipals del mes de maig.

Per Ferreres “Montesquiu ha avançat molt durant aquests últims anys, hem edificat un projecte de poble ordenat i amable, hem crescut amb serveis per els nostres ciutadans, i tenim una economia municipal del tot sanejada, ara és el moment de fer un pas al costat i continuar amb més impuls amb idees renovades, maneres de fer diferents i consolidar un futur esperançador per el nostre poble”.

Per Muñoz que pren el relleu, “encaro el repte amb responsabilitat i molta il·lusió. Montesquiu és el meu poble, on hi visc amb la meva família i vull dedicar una part dels millors anys de la meva vida al servei de Montesquiu i a la seva gent”.

Pel que fa a la candidatura municipal Muñoz apunta “Les cares de la nova llista seran majoritàriament noves, però la candidatura mantindrà el nom i la seva lògica seguirà sent la mateixa, la de treballar incansablement per fer un poble cada dia millor per a tothom”

En les properes setmanes l’equip lideradat per Muñoz presentarà la candidatura i el programa electoral que està elaborant un nombrós grup de gent

Sònia Muñoz, és tècnica informàtica i actualment responsable de l’àrea de manteniment, medi ambient, recursos humans i riscos laborals en una gran empresa osonenca.