Osona

Èric Sibina encapçalarà la llista de SUMEM-AM a Sant Vicenç de Torelló.

Èric Sibina amb la SG d'ERC Marta Rovira.
L’actual alcalde de Sant Vicenç de Torelló Èric Sibina, liderarà una llista conjunta amb l’actual equip de govern que passarà a anomenar-se “SUMEM- Acord Municipal”. Aquesta candidatura és una clara al•lusió a la suma que vol transmetre aquesta llista electoral creada amb la voluntat de ser tranversal, integradora i que vagi més enllà de les sigles dels partits polítics. Aquesta candidatura és una coalició de persones que tenen com a únic objectiu seguir treballant pel poble i la seva gent.

Per Sibina "Hem tirat endavant projectes estratègics i de gran importància pel nostre poble: de fet, els estem duent a terme i ho estem fent amb una visió que va més enllà dels estrictament 4 anys de la legislatura. Aquest mandat haurem fet molta feina, però no és suficient". I afeigex " Amb les ganes i il•lusió del primer dia, i amb molt més aprenentatge i coneixement, em sento amb la responsabilitat de tornar a encapçalar la nova candidatura de SUMEM-AM per a les eleccions municipals del maig d’aquest any i intentar revalidar la confiança dels veïns i veïnes de Sant Vicenç, Vila-seca i Borgonyà per donar continuïtat al nostre projecte d’equip".

En els propers mesos la candidatura presentarà la llista electoral municipal i el programa municipal