Osona

L’Alcaldessa de Viladrau Margarida Feliu optarà a la reelecció.

Feliu rep l’aval d’ERC i del nou grup d’independents “SOMViladrau”. La candidatura portarà el nom de “SOMViladrau – Esquerra Republicana de Catalunya – Acord Municipal (SOMVILADRAU-ERC-AM)

Els militants , simpatitzants i amics d’ERC i el grup d'independents SOMViladrau, van aprovar per unanimitat en assemblea conjunta i oberta , la proposta que l’actual alcaldessa de Viladrau Margarida Feliu tornés a encapçalar la llista municipal per les eleccions del maig.

Per Margarida Feliufa quatre anys les forces del canvi vam sumar , i des de llavors que treballem per vestir un municipi on latenció a les persones i la cura del nostre entorn sigui leix central de la nostra política municipal. Hi ho hem demostrat, per exemple fent realitat el nou equipament del Centre de Dia per la nostra gent gran, l’ampliació de la Llar d’Infants, el treball continuat i conjunt amb totes les entitats del poble, o la construcció de la nova ETAP. Tot per fer de Viladrau un poble viu i sostenible on valgui la pena viure-hi”.

Per cloure l’alcaldessa Feliu afirma “des de SOMViladrau i ERC, tenim la mateixa il·lusió i les ganes de treball i de servei que el primer dia que vàrem accedir a l’alcaldia, perquè des de l'experiència d'aquesta legislatura, volem continuar treballant pel poble que tant estimem, defensem i reivindiquem arreu

SOMViladrau és un grup obert, independent i transversal que dona suport a la candidatura de l’actual alcaldessa Margarida Feliu

En els propers mesos SOMViladrau-ERC-AM presentarà el seu nou equip escollit a les assemblees de treball així com els principals eixos del programa electoral.