Osona

Josep Salvans serà el candidat a l’alcaldia per SBiALB – AM

L’ actual alcalde Emili Benito deixa la política municipal després de vuit anys al capdavant del consistori. Benito ja va comunicar la seva intenció de no continuar a principis d’any.

Aquesta setmana el Grup Municipal de Sant Bartomeu del Grau i Alboquers – Acord Municipal (SBi ALB-AM) ha escollit per unanimitat al actual primer tinent d’alcalde Josep Salvans (Jepe) com a candidat de la formació a l’alcaldia de Sant Bartomeu del Grau.

Per l’actual alcalde Emili Benito que no repetirà com a cap de cartell “després de vuit anys crec que és hora de fer un pas al costat, tinc projectes personals que em requereixen molt de temps per portar-los a terme i amb l’alcaldia és impossible. El relleu amb el “Jepe”  garanteix estabilitat a l'Ajuntament, i és de màxima confiança ja que hem treballat junts tots aquest anys a l’Ajuntament colze a colze. Sempre que la llista necessita un cop de mà, saben que poden comptar amb mi”

Per Salvans  “encaro el repte d’esdevenir alcalde amb molta il·lusió i confiança, amb l’experiència necessària que donen  vuit anys com a regidor, ara com a primer tinent d’alcalde  nostre l’Ajuntament”  i afegeix “ la candidatura ja la tenim a punt, amb moltes incorporacions noves, que estic segur que ens ajudaran a sumar idees i noves maneres de fer, per continuar estant al servei dels nostres conciutadans i seguir transformant el nostre poble que tant estimem en benefici de tothom”.

Josep Salvans té 40 anys, és vicepresident de l’ADF del Lluçanès, membre de les JARC, i es dedica a la agricultura i ramaderia.