Osona

Naiara Puchades candidata a l’alcaldia de Santa Eugènia per SOMSEB – ERC- AM

El grup d’independents SOM Santa Eugènia (SOMSEB) suma amb Esquerra Republicana  i faran llista conjunta per guanyar en les properes eleccions municipals.

A finals del 2018 un grup de ciutadans i ciutadanes interessats en la política municipal, varen iniciar converses per explorar posibles acords amb grup municipal d’ERC al municipi, actualment amb quatre regidors.

D’aquelles converses n’ha sorgit una coalició electoral entre ERC i SOMSEB que liderarà la independent Naiara Puchades de SOMSEB.  Per Puchades  “amb ERC no sumem, sinó que multipliquem.  La nostra candidatura suma el millor del nostre municipi, experiència a l’ajuntament, aire fresc amb molta gent nova i una suma d’edats molt diferents que fa que puguem arribar a totes les capes de la nostra societat. Volem edificar un poble amb futur, on en totes les etapes de la vida si pugui viure dignament i amb uns serveis de qualitat ”

Per l’Albert Illamola president  de la Secció Local d’ERC “ és l’hora del canvi després de vuit anys d’un Ajuntament conservador. Sumar i sumar, aquesta és una fórmula en la que creiem fermament, estem aquí per guanyar junts un poble millor. I conclou: No defallirem en l’objectiu que el nostre Ajuntament sigui un altre granet de sorra en la construcció de la República Catalana

Les properes setmanes el nou grup municipal presentarà la llista i el programa electoral.

Pucahes té 35 anys, és mare i és membre de activa de AMPA