Osona

Jornada electoral del 28è Congrés Nacional d’Esquerra Republicana

Benvolgut company, benvolguda companya,

Ens plau informar-te que en compliment dels Estatuts del partit, la Presidència, amb la ratificació del Consell Nacional, ha convocat la jornada electoral del 28è Congrés Nacional d’Esquerra Republicana pel proper dia 15 de setembre de 2019.
Segons estableix l’article 7 del Reglament de la jornada electoral del 28è Congrés Nacional d’Esquerra Republicana (que podràs trobar a www.esquerra.cat/28congresnacional), t’adjuntem la següent informació:

Pots consultar personalment a la Seu Nacional (c.Calàbria,166), per telèfon (93 453 60 05) o per correu electrònic a administracio@esquerra.cat, si constes al cens electoral de la jornada electoral. El termini per presentar una reclamació contra el cens comença avui dia 29 de juny de 2019 i finalitza el 16 de juliol de 2019 (art.5 del Reglament).

Per exercir el teu dret a vot disposaràs d’una plataforma de votació electrònica, que et permetrà votar telemàticament (des d’un ordinador, un mòbil o una tauleta), o des dels punts de votació presencial que s’habilitaran, d’acord amb l’article 4 del Reglament. Pots consultar els punt de votació en aquest enllaç

Si no pots exercir ni personalment ni telemàticament el vot el dia de la jornada electoral, podràs exercir-lo per correu postal, prèvia justificació davant de la Comissió de Garanties. El termini per sol·licitar el vot per correu finalitza el dia 16 de juliol de 2019. Cal enviar tant la sol·licitud com la justificació, acompanyada d’una fotocòpia del document d’identitat, a:

• Adreça postal:
Subcomissió de Garanties Electorals
Seu Nacional d’Esquerra Republicana de Catalunya
C/ Calàbria 166
08015 – Barcelona
• Adreça electrònica: garanties28cn@esquerra.cat

El termini per presentar candidatura a l’Executiva Nacional finalitza el 30 de juliol de 2019 a les 14 hores. Els requisits per a presentar-se estan regulats a l’article 10 del Reglament.

El termini per presentar candidatura a persona consellera nacional finalitza el 30 de juliol de 2019 a les 14 hores. Els requisits per a presentar-se estan regulats a l’article 11 del Reglament.

Per participar al 28è Congrés Nacional és necessari ser militant amb una antiguitat de 3 mesos en el moment de la convocatòria de la jornada electoral, és a dir, data d’alta de militància el 30 de març de 2019 o anterior, i estar al corrent de pagament. La data límit per posar-te al corrent de pagament és el 6 de setembre de 2019.

Pots accedir a tota la documentació del Congrés Nacional, així com a informació addicional a www.esquerra.cat/28congresnacional

Esperant la teva participació, et saludem ben cordialment.

La Comissió Organitzadora