LaVeu.cat
17.04.2013 . Número 18
actualitat
La Setmana de la República a Osona
La Setmana de la República que organitza ERC-Osona va començar a Manlleu amb la Marta Rovira i l'Afred Bosch; va seguir a Centelles amb l'Anna Simó i la Marta Vilalta; a continuació va ser el torn de Vic amb el Joan Ridao; Torelló amb l'Eduard Voltas i de nou Vic amb la Gemma Calvet.

El següent i últim acte, serà aquest dijous dia 18 a Taradell amb la presentació del llibre "Lliures o morts", amb els seus autors Jaume Clotet i David Montserrat.

Les cròniques d'aquests actes, les podeu trobar a la web d'ERC-Osona
El CAP de Prats de Lluçanès i l'Institut de Calldetenes, al Parlament
La Diputada Marta Rovira ha portat al Parlament de Catalunya la problemàtica de l'Institut de Calldetenes i del CAP de Prats de Lluçanès, ambdues obres aturades en aquests moments.
Marta Rovira es reuneix amb el Comitè d'Empresa de l'HGV i amb la Direcció del Consorci Hospitalari de Vic
Aquest divendres dia 12 d'abril, la diputada d'Osona i Secretària General d'ERC Marta Rovira s'ha reunit primer amb el Comitè d'Empresa de l'Hospital General de Vic, i a posteriori amb representants de la direcció del Consorci Hospitalari de Vic.

opinió
Jordi Casals i Prat
»
Vicepresident i Secretari d’Organització d’ERC Osona
Estem preparats per la República Catalana

En temps revoltosos nacional i socialment, Catalunya bull. Són temps de canvis, les estructures que fins ara hem conegut trontollen i s'albira que n'emergeixen de noves.

Hi ha qui està desorientat, perquè el terra es mou. Alguna desorientació és perquè conciutadans nostres temen el desconegut i, els que pateixen la crisi econòmica, el sofriment de la desempara. N'hi ha però que temen el canvi per perdre els seus privilegis que els atorguen el domini econòmic, social i polític respecte la ciutadania.

Esquerra Republicana de Catalunya viu aquest moment d'ebullició des de la serenor i el cap clar del qui té un projecte pels nous temps. Quan el vell s'esfondri i emergeixi el nou, nosaltres estarem preparats amb un projecte nacional i socioeconòmic avalat per 82 anys d'història on hem viscut l'eclosió popular dels temps de la República i la recuperació de l'autogovern, des de la lluita des de la foscor de la dictadura i la construcció d'una proposta republicana i nacional amb la restauració borbònica parida a la Transició espanyola.

Nosaltres som els que bastim un projecte de país des de la llibertat nacional i la llibertat personal, des de la solidaritat entre ciutadans, des de la justícia entre iguals i des d'una economia redistributiva.

Volem una República Catalana per ser lliures i per una societat justa. I estem preparats. Ho hem pogut veure amb una Setmana de la República amb ponents de primer ordre com Marta Rovira, Alfred Bosch, Anna Simó, Marta Vilalta, Joan Ridao, Eduard Voltas i Gemma Calvet. Ep! i encara ens queda l'èpica del llibre "Lliures o morts" de Jaume Clotet i David Montserrat, a Taradell aquest dijous.

campanyes

Butlletí d'informació de la Federació Comarcal d'ERC-Osona. Època 2. Edita: Secretaria de Comunicació d'ERC-Osona
Pare Gallissà, 1 entresòl 1a
08500 Osona