LaVeu.cat
14.05.2013 . Número 20
actualitat
ORIOL JUNQUERAS I MARTA ROVIRA, A VIC
Vic acollirà l'acte central nacional de la campanya "2014 Decidim Llibertat" que porta els republicans arreu del país a explicar el full de ruta cap a la independència i la situació d'asfíxia que pateixen les finances catalanes.
MARTA ROVIRA ES REUNEIX AMB ELECTES

La Diputada i Secretària General d'ERC Marta Rovira es va reunir amb alcaldes i regidors d'Esquerra Republicana a Osona aquest dimarts dia 7 de maig al Casal Marià Serra i Badell, a Vic.

EN CONTRA DEL POSICIONAMENT DEL TRIBUNAL CONSTITUCIONAL
Davant la decisió del Tribunal Constitucional espanyol de suspendre la Declaració de Sobirania del Parlament de Catalunya, l'executiva de la Federació d'Esquerra Republicana de Catalunya - Osona, reunida aquest dimecres dia 8 de maig del 2013 expressa el següent posicionament:
LA SOLUCIÓ PASSA PER LA INDEPENDÈNCIA
En el marc de la campanya "2014 Decidim Llibertat", Esquerra Republicana de Catalunya va portar a Folgueroles el Vice-secretari General d'Acció Política d'ERC Cesc Iglésies, aquest dijous dia 9 de maig, a la Sala de Plens de l'Ajuntament.

opinió
»
Tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Manlleu
L'èxit del treball transversal i de la il·lusió col·lectiva

Fa escassament dues setmanes a Manlleu es va celebrar la primera edició de la Nit Encantada, una iniciativa original que es va impulsar conjuntament des de l’Àrea de Cultura de l’Ajuntament i l’Oficina de Promoció Econòmica. Des d’un primer moment, es va apostar per un treball transversal i una coordinació entre diferents regidories, per tal d’assolir una optimització de recursos i un aprofitament de les estructures i del capital humà. La iniciativa ràpidament es va traslladar a entitats i comerços, que se la van fer seva i amb un entusiasme desbordant van començar a fer volar la imaginació i a treballar colze a colze amb els tècnics municipals.

El resultat va ser un èxit rotund, malgrat el mal temps que va fer durant tot el dia. Va ser una nit de comerços oberts dins d’un perímetre que es va marcar al centre del municipi. Fins i tot, es van ocupar locals buits que van ser aprofitats pels comerços de fora de l’esmentat perímetre per instal·lar-s’hi, donar-se a conèixer i oferir els seus productes. La població de Manlleu va omplir a vessar els carrers i vam comptar amb l’assitència de molta gent vinguda de la comarca i de més enllà. La pluja-potser encomanada de la màgia de Manlleu- ens va oferir una treva i l’encant de la iniciativa es va traduir en una nit d’aquelles que es recorden amb un molt bon regust als llavis. Músics instal·lats en diferents racons del centre, corals desafiant els núvols, violins al campanar, mags i artistes encantant els vianants...

Manlleu es va injectar una bona dosi d’autoestima, tant i tant necessària en els moments que vivim. I també va tornar a demostrar que el treball conjunt porta eficiència i excel·lents rersultats. Més que mai la iniciativa ha de ser compartida amb la ciutadania i treballada de la forma més transversal possible. Exemples com la Nit Encantada o el Serpent de Manlleu ens mostren el camí a seguir i són l’exemple de que la participació ciutadana és essencial per a l’assoliment dels objectius i de les propostes.

L’any que ve hi tornarem, perquè Manlleu ens encanta i perquè Manlleu té un potencial enorme que volem explotar i donar a conèixer a la comarca d’Osona i a tot el país.

campanyes

Butlletí d'informació de la Federació Comarcal d'ERC-Osona. Època 2. Edita: Secretaria de Comunicació d'ERC-Osona
Pare Gallissà, 1 entresòl 1a
08513 Osona