LaVeu.cat
13.11.2013 . Número 31
actualitat
Lluís Pujadas, president de la Sectorial d'Universitats, Recerca i Innovació
L'Executiva Nacional d'Esquerra Republicana de Catalunya reunida aquest dilluns 4 de novembre, va elegir al taradellenc Lluís Pujadas com a President de la Comissió Sectorial d'Universitats, Recerca i Innovació del partit.

Pujadas, és també President d'ERC Taradell i és neurobiòleg, lidera doncs una Comissió Sectorial de pes estratègic important. Entre les funcions d'aquesta Sectorial d'ERC hi ha la de debatre, pensar i idear cap on ha d'anar el model català d'universitats i recerca.
Marta Rovira estrena espai web
La Diputada d'Osona i Secretària General d'ERC Marta Rovira ha estrenat espai web. La pàgina esdevé l'oficina parlamentària virtual de la diputada i, per tant, una eina que vol acostar la institució a la ciutadania, i a l'inversa.
ERC expressa el seu condol per la mort de Josep Romeu
Esquerra Republicana lamenta profundament la pèrdua de Josep Romeu, escriptor, mestre i militant històric d'ERC i de l'independentisme català. Amb la pèrdua d'en Josep, marxa una persona culte i compromesa amb uns ideals de justícia social i llibertat nacional.
Casals, Vivet i representants d'Osona nord i el Ripollès es reuneixen amb el Conseller Vila pel tren
La reunió de dijous dels alcaldes, regidors, i presidents dels Consells Comarcals d'Osona i el Ripollès amb el conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, per debatre sobre la línia 3 de Rodalies, de Barcelona a Puigcerdà, va ser "positiva" i "receptiva" segons l'alcalde de Torelló, Santi Vivet.
L'ajuntament de Centelles aprova una moció comprometent-se amb l'exercici del dret a decidir de Catalunya
Ahir dimarts l'ajuntament de Centelles, en sessió plenària, va aprovar per unanimitat la moció "Llibertat i sobirania". Centelles és, des de la seva aprovació, un municipi compromès amb l'exercici del dret a l'autodeterminació de Catalunya i que promourà totes les iniciatives que acostin la nostra nació a poder decidir lliurement el seu futur.
Presentació de la cooperativa SOM ENERGIA
El dimecres dia 27 de novembre a les 8 del vespre tindrà lloc al Casal Marià Serra Badell (Seu d'ERC a Vic) la presentació de la Cooperativa Som Energia.

campanyes

Butlletí d'informació de la Federació Comarcal d'ERC-Osona. Època 2. Edita: Secretaria de Comunicació d'ERC-Osona
Pare Gallissà, 1 entresòl 1a
08500 Osona