LaVeu.cat
05.09.2014 . Número 47
actualitat
VOLEM SER LLIURES!
La Federació Comarcal d'Esquerra Republicana de Catalunya - Osona anima a tothom a participar als actes que aquests dies s'organitzen arreu dels municipis de la comarca per a commemorar l'11 de setembre.

De la mateixa forma que esperona a qui no ho hagi fet encara apuntar-se a la V que es formarà a Barcelona el dia 11 a la tarda. Ens hi retrobem!

VOLEM SER LLIURES!
Marta Rovira es reuneix amb el Grup Municipal OISC-AM d'Olost
Divendres dia 25 de juliol a la tarda, la Diputada i Secretària General d'Esquerra Republicana Marta Rovira es va reunir amb l'equip de govern de l'Ajuntament d'Olost, amb l'alcalde Josep M. Freixanet al capdavant.
Condol per la mort de Santi Pons
La Federació Comarcal d'Esquerra Republicana de Catalunya - Osona, mostra el condol per la mort prematura a causa d'una malaltia de Santi Pons, advocat i membre destacat de l'Assemblea Nacional Catalana - Osona.

opinió
Jordi Casals i Prat
»
Vicepresident i Secretari d'Organització d'ERC Osona
Tot està per fer, però res serà possible sense el nostre esforç
El curs polític que iniciem aquest setembre serà clau en la història de la nostra nació, tenim la possibilitat de decidir si Catalunya ha de ser un Estat independent, o no. Políticament, seran els mesos més intensos que haguem viscut mai, ens situarem cara a cara amb la possibilitat d’aconseguir col·lectivament la nostra llibertat nacional.

Nosaltres sempre hi hem estat, a vegades ben sols, ara molt més acompanyats, però som més necessaris que mai, pel nostre patriotisme sincer, per la nostra experiència i el nostre capital polític.
Companyes i companys, si tot està per fer i tot és possible, res serà possible de fer sense l’esforç, la paciència i el saber estar de tots nosaltres. I el primer pas és fer que la V de l’11 de setembre sigui un clam que esvaeixi dubtes als temorosos.