LaVeu.cat
Osona
17.12.2015 . Número 48
actualitat
#NoEtRendeixis s'afegeix a la campanya d'Osona
ERC Osona ha creat el hastag #NoEtRendeixis per reforçar la campanya de les pròximes eleccions generals del 20D.
Sota aquest lema, volem encoratjar a totes les persones ja cansades i que han perdut la il·lusió, que es senten desanimades i incrèdules per un acord que de ben segur, serà, però que està evolucionant de manera més lenta de l'esperada.
Sota "NoEtRendeixis" animem a tothom que defensa l'independentisme a que en aquestes eleccions reafirmi el seu vot i demostrem a les urnes que #SomRepública.
D'aquesta manera hem editat un seguit de postals amb aquest lema junt amb frases dels candidats o simplement imatges perquè tothom segueixi al peu del canó i lluitant a les urnes, com hem fet fins ara. #NoEtRendeixis

Campanya activa a Osona pel 20D
Al llarg de la campanya electoral per les eleccions del 20D, els pobles d'Osona han organitzat nombrosos actes, el primer dels quals va començar la nit del passat dia 3 de desembre amb la plantada del primer cartell a la Plaça Major de VIc i que tenir lloc després d'un sopar on van participar membres de l'Executiva comarcal i de les diferents seccions locals, a més de comptar amb la presència de Marta Rovira, Secretària General i Nani Altimiras, candidata al Congrés.

Actes de campanya a Osona:

Vic. 11 de desembre a les 8 del vespre. Orfeó Vigatà. Acte central de Campanya. Amb la presència de Gabriel Rufiáncandidat cap de llista al Congrés; Joan Tardà, segon candidat  al Congrés; Santi Vidalcandidat cap de llista al SenatMarta RoviraSecretària General d'ERC; Joan Capdevilacandidat al CongrésNani Altimirascandidata al Congrés

Sant Boi de Lluçanès. 8 de desembre a les 6 de la tarda. Antiga biblioteca. Xerrada debat amb Àlex Garrido, Alcalde de Manlleu i Nani Altimiras, candidata al Congrés.

Tona. 15 de desembre a 2/4 de 9. Sala d'Actes de l'Ajuntament. Xerrada-col·loqui "I ara què? Com tenim el país?" amb Josep M. Reniumembre del Consell Assessor per a la Transició Nacional i Nani Altimiras, candidata al Congrés.

Roda de Ter. 16 de desembre a 2/4 de 9. Sala Polivalent de la biblioteca. "Què coi hi hem d'anar a fer a Madrid?" amb Josep M. Reniu, membre del Consell Assessor per a la Transició Nacional.

Torelló. 17 de desembre a les 8 del vespre. Sala d'Actes la Cooperativa. "Per què hem de votar en aquestes eleccions?" amb Josep M. Reniumembre del Consell Assessor per a la Transició Nacional, Jordi Fàbrega, diputat provincial  i Jordi Casalsportaveu ERC-JpT.

Prats de Lluçanès. 17 de desembre a les 8 del vespre. Sala Cal Bach.  "Per què hem d'anar a votar el 20D?" amb Isaac PeraireAlcalde de Prats i Secretari d'Organització d'ERC  i Nani Altimiras, candidata al Congrés.

Taradell. 18 de desembre a 2/4 de 9 del vespre, El Celler de l'Hotel Rosa, "Les dones construïm la República" amb Nani Altimiras, candidata al Congrés.

ERC omple l'Orfeó Vigatà per defensar la victòria del 27S
En un Orfeó Vigatà ple i entregat, el passat divendres, ERC va fer un acte protagonitzat pels principals candidats a les eleccions del 20D, Gabriel Rufián, Joan Tardà i Santi Vidal, a més de Joan Capdevila, la candidata osonenca Nani Altimiras i la secretària general d'ERC, Marta Rovira.
Durant l'acte Joan Tardà va demanar a l'ex-diputat de la CUP, David Fernandez, que deixés el seu vot "per gestionar els seus anhels amb honradesa".
Gabriel Rufián va dir que "només hi haurà una consulta si guanya Podemos o IU per majoria absoluta o si guanya David Cameron les eleccions del 20D, les tres coses molt difícils".
Per la seva banda, Marta Rovira va demanar que "ningú es rendeixi i que el 20D omplim les urnes de vots que defensin el mandat popular del 27S".

opinió
Olga Màrmol Homs
»
La imperiosa necessitat de votar el 20D
La situació política del país és la que és. Allò que tothom veia tant senzill i ràpid de fer: inici del procés constituent, transició i desconnexió definitiva sembla que està encallat i ara, enmig, ens hi entaforen unes eleccions que sembla que facin nosa... No és així.

El procés segueix viu i avançant amb negociacions diàries i, de ben segur, arribaran a bon port.
Les eleccions,  aquí i ara, són una oportunitat d'or per reafirmar l'independentisme.

Una victòria clara de l'independentisme el proper 20D no només serà l'última empenta per garantir l'acord ja que la CUP veurà com a situació inevitable fer-ho possible, sinó que a més, situarà les opcions unionistes al seu lloc.

Una victòria clara de l'independentisme el proper 20D reafirmarà al món la nostra posició, la nostra lluita constant i perseverant i la nostra defensa a la democràcia molt allunyada de la inexistent per part d'Espanya.

I és que el proper diumenge al vespre, mentre mirem els resultats electorals, no volem veure una Catalunya ni blava, ni vermella, ni taronja... La volem ben groga!

Perquè "on hi ha urnes, vots i democràcia, nosaltres guanyem" reafirma Marta Rovira.

Perquè "Vam votar a les municipals, i vam guanyar. Vam votar a una consulta, i vam guanyar. Vam votar a un plebiscit, i vam guanyar. Tornem a fer-ho i siguem inqüestionables!" aclama Rufián.

I als que vulguin abstenir-se, recordar-los, tal i com ha dit Tardà, que "només abandonen les trinxeres els exèrcits derrotats!"

Així que, sens dubte, perquè hem arribat fins aquí, el pròxim diumenge tothom té una cita incondicional amb les urnes! #NoEtRendeixis!

campanyes

Butlletí d'informació de la Federació comarcal d'ERC d'Osona
C. Pare Gallissà, 1 entresòl 1a
08500 Osona