La Veu.cat
Osona
26.02.2016 . Número 49
actualitat
L'osonenc Carles Mundó, nou conseller de Justícia del govern de Catalunya.
Carles Mundó va néixer a Vic el 1976 i és llicenciat en Dret, president de la Comissió Acadèmica del Consell Social de la Universitat Pompeu Fabra, vocal de l'Observatori de Dret Privat de Catalunya, òrgan assessor del Departament de Justícia de la Generalitat i ha estat un dels advocats promotors de l'associació Drets.cat, entre d'altres.

Dins el Govern de la Generalitat ha estat cap del Gabinet de la Conselleria d’Educació i de la Conselleria de Cultura i Mitjans de Comunicació, També Secretari de Mitjans de Comunicació de la Generalitat en els governs d'esquerres.

La seva trajectòria política va iniciar-se al 1998 quan va començar a militar a les JERC, representant-les en el secretariat del Consell Nacional de la Joventut de Catalunya, per seguir amb la militància a Esquerra Republicana. Va formar part de l'executiva d'ERC del 2009 al 2011 com a secretari de Cultura, Llengua i Mitjans del partit i va ser regidor d' ERC a l'Ajuntament de Gurb entre 1999 i 2015, assumint les regidories de Cultura, Habitatge i Ensenyament.

ERC Osona celebra tenir, per primera vegada, un conseller de la comarca al govern de la Generalitat i vol fer palesa la seva satisfacció i felicitació a Carles Mundó. Estén també, la seva felicitació, a totes les persones que han estat treballant des del 27S, sense rendir-se i insistint en la continuïtat de les negociacions i la necessitat d'aquest acord clau, perquè el fet històric que estem vivint per a la llibertat del país pugui ser possible.

Carles Mundó

Isaac Peraire nomenat Vicesecretari general d'ERC

Dissabte dia 16 de gener s'ha celebrat el Consell Nacional i Executiva Nacional l'ERC on s'ha ratificat el nomenament .

Isaac Periarie, alcalde de Prats del Lluçanès i fins ara, Secretari d'Organització d'ERC, ha estat escollit Vicesecretari General de Coordinació interna, Territori i Organització en el Consell Nacional celebrat aquest dissabte dia 16 de gener.

Per Peraire, “L'Executiva Nacional ha aprovat canvis en la composició i les responsabilitats dels membres per adaptar-se al nou context i reforçar el partit”.

La primera línia política es manté sense canvis:

Oriol Junqueras, President.
Marta Rovira, Secretària General.
Anna Sinó, Adjunta a la Presidència per a les Relacions Institucionsls.
Lluís Salvadó, Secretari General Adjunt.

Els principals canvis han estat en la segona línia de l'Executiva ja que alguns dels membres que la composaven han passat a ocupar càrrecs al nou Govern.

L'executiva d'ERC a Osona, d'on Isaac Peraire n'és membre, vol mostrar la seva felicitació al company Peraire, pel seu nomenament dins l'executiva d'ERC desitjant-li molta sort i encerts, amb l'orgull de que representats de la comarca ocupin càrrecs d'alta responsabilitat dins la direcció del partit.

D'altra banda, dins el Consell Nacional d'ERC, el president del partit Oriol Junqueras ha anunciat  que l'exalcadessa de Santpedor, la bagenca Laura Vilagrà, serà la Delegada del Govern a la Catalunya Central. ERC Osona és posa al servei de la nova delegada del govern a la Catalunya Central, per treballar conjuntament en benefici dels ciutadans i ciutadanes d'Osona i d'arreu del territori.

Isaac Peraire

Renovació de diverses Seccions Locals a la comarca
Tal i com marquen els Estatuts de la formació Republicana, diverses seccions locals d'ERC a la comarca han renovat, durant aquests darrers mesos les seves executives.
Entre aquestes s'hi troben les Seccions d'ERC Sta Eugènia, ERC Centelles, Erc Manlleu o ERC Torelló, entre d'altres.

Aquestes són les composicions de les noves executives:

Sta Eugènia de Berga:

Representant JERC Vall del GEs: Lau Mas
Nova executiva d'ERC Manlleu

campanyes

Butlletí d'informació de la Federació Comarcal d'ERC-Osona. Època 2. Edita: Secretaria de Comunicació d'ERC-Osona
C. Pare Gallissà, 1 entresòl 1a
08500 Osona