LaVeu.cat
28.05.2014 . Número 46
actualitat
OSONA, MOLTES GRÀCIES!
Les eleccions al Parlament Europeu celebrades el passat diumenge 25 de maig van canviar el mapa electoral a la comarca d'Osona. Així, ERC-Osona felicita a la gent de la comarca per l'augment de participació que, encara que lluny del desitjable, va ser considerable i es situà 6 punts per sobre de la mitjana de Catalunya, arribant al 53,95%.
Presentació de Joan Ballana com a candidat a l'alcaldia de Vic
Un cop escollit per l’assemblea de militants a finals del passat 2013 i havent finalitzat la campanya de les eleccions al Parlament Europeu, ens proposem fer una jornada de presentació del nostre candidat davant la societat vigatana. En aquest cas, un acte-festa al carrer on pretenem que el màxim de gent pugui venir i parlar tranquil•lament amb ell.
Presentació de Roger Corominas com a candidat a l'alcaldia de Roda de Ter
Fa uns mesos, Jordi Serra va comunicar al Grup Municipal i a l'Executiva Local la decisió de no repetir com a cap de llista a les properes eleccions municipals. Aquesta decisió “ha estat reflexionada i meditada”, segons va destacar Serra. Després de parlar-ne entre tots els membres del Grup Municipal es va proposar a Roger Corominas, Primer Tinent d'alcalde i regidor de Hisenda, Promoció econòmica i Comunicació, com a cap de llista que finalment, va ser ratificat.

L'acte de presentació tindrà lloc el dijous 5 de juny.
Marta Rovira visita Sant Tomàs
Els diputats Marta Rovira i Pere Bosch van visitar el divendres 23 de maig l'Associació Sant Tomàs per a conèixer l'entitat i escoltar la problemàtica que viu el sector.

campanyes

Butlletí d'informació de la Federació Comarcal d'ERC-Osona. Època 2. Edita: Secretaria de Comunicació d'ERC-Osona
Pare Gallissà, 1 entresòl 1a
08500 Osona