Osona

Nota de premsa ERC-UNITS PER GURB-AM
Descarrega en PDF ERC-UNITS PER GURB ens presentem a les eleccions vinents amb una llista renovada, formada per persones independents de les diferents zones del municipi, amb l’objectiu comú de treballar a favor de Gurb i la seva gent.

Som un col·lectiu divers, de ciutadans actius i amb inquietuds, que estem implicats en diferents àmbits de la vida del poble i que no ens conformem a ser simples espectadors de la línia continuista que ha tingut el nostre ajuntament des de fa més de 30 anys. Ens presentem per liderar un canvi orientat a fer un ajuntament més transparent i obert a la participació, que tingui com a prioritat el benestar dels seus veïns i veïnes, que sigui suport dels emprenedors i les entitats del municipi, i que en l’àmbit nacional, aposti amb determinació per la construcció d’un nou país.

Per fer-ho comptem amb una llista formada per 21 persones, que amb l’experiència que acumulen tant a escala municipal com professional, seran garantia de bona gestió i proximitat:

1.Pere Molist i Bover
19.Joan Amblàs i Corretja
20.Bonaventura Homs i Pairó
21.Ramon Vila i Llagostera

si cliques "descarrega" podràs veure els integrants de la llista