Osona

Eleccions europees a Osona " Comencem el nou país. Ara, a Europa"

Pere Prat (President ERC Osona) i Jordi Casals (Cap de campanya)

Benvolgudes i benvolguts companys,
A partir d'aquesta setmana iniciarem la campanya electoral de les eleccions europees. La nostra candidatura està liderada per Josep Maria Terricabras, conegut per tots nosaltres, acompanyat d'Ernest Maragall, líder de Nova Esquerra Catalana (NEC), de Jordi Solé (ERC) i de tota un equip de persones del partit i d'altres entitats i associacions que conformen aquesta candidatura cívica, transversal i de país

Des d'ERC Osona, volem ser actius en aquesta campanya, així que hem organitzat un calendari d'actes a nivell local que complementaran l'acte central a Osona que JM Terricabras i Marta Rovira, acompanyats per la candidata de la Catalunya Central, la regidora de Cercs Marie Kapretz, protagonitzaran a Vic el dijous dia 15 de maig al vespre.(podeu trobar la informació dels actes a Osona al web www.esquerra.cat/osona

A més d'aquests actes tindrem presència en mercats locals amb una nova carpa nova normalitzada, així com en esdeveniments populars com el Mercat del Trast de Torelló.

Us animem a implicar-vos en la campanya a través de les vostres seccions locals participant en els actes, col.laborant en les parades informatives dels vostres pobles, així com ser ben actius en la campanya de "guerrilla" a la botiga, al bar o a la sortida de l'escola.

No podem oblidar que aquestes eleccions s'emmarquen dins el calendari en el procés per exercir el dret a decidir i poder aconseguir la independència de Catalunya.
Normalment les eleccions europees tenen una baixa participació, no és cap secret l'allunyament de les institucions europees de la ciutadania. Però aquestes eleccions són diferents, volem demostrar que som un poble europeu, malgrat que alguns des de Madrid ens volen condemnar a vagar per l'espai sideral. Som un poble europeu i democràtic, que volem decidir a través de les urnes el nostre futur nacional.
Tenim un objectiu, aconseguir una gran participació i que aquesta impulsi una victòria dels republicans catalans, d'ERC, i, sobretot, demostrar a Europa que els catalans volem decidir.

Així que estiguem atents a la informació sobre la campanya que anem rebent, així com de les xarxes socials d'ERC Osona al Facebook i a Twitter, és important difondre també informació a través d'aquesta eina.

Per qualsevol dubte, el Lluís Argemí és el coordinador de campanya i us podeu posar en contacte amb ell.

Una salutació ben cordial,

Pere Prat                                                 Jordi Casals