País Valencià

MOSTREM LA NOSTRA REPULSA ALS ATACS FEIXISTES A LES SEUS DE PARTITS A ALACANT.

Des d'Esquerra Republicana del País Valencià volem mostrar la nostra més enèrgics repulsa a l'atac feixista que han sofert la passada nit diferents seus d'organitzacions polítiques d'esquerres i nacionalistes a la ciutat d'Alacant.

La impunitat amb que actuen aquests grupuscles és absoluta, és per això, que exigim a la subdelegació del govern d'Alacant i l'Ajuntament de la ciutat que condemnen immediatament aquests atacs i insten a les forces policials a iniciar les investigacions pertinents que puguen aclarir per què en nom d'una força política com la Falange s'agredeix forces polítiques valencianes.

Des d'ERPV fem una crida a la població i a les forces polítiques democràtiques a plantar cara al feixisme en cada acte públic i intern de partit. És feina de totes i tots no permetre la impunitat del feixisme a casa nostra ni enlloc. La gent del País Valencià ha demostrat estar del costat dels demòcrates, per això tenim l'obligació de no tindre por a denunciar i a excloure'ls del panorama polític.

Es poden entendre les rivalitat, es poden entendre les discrepàncies però mai la més mínima actitud feixista.