País Valencià

Esquerra Republicana de Tavernes de la Valldigna es presenta de nou a les properes eleccions municipals

• Esquerra - Tavernes de la Valldigna
Esquerra-Tavernes de la Valldigna anuncia que tornarà a presentar-se a les properes eleccions 'amb tota la il·lusió i energia possibles, per continuar el projecte que ja vam començar en 2007', tal i com ha manifestat Joan Vicent Salavert, president d'ERPV-Tavernes de la Valldigna.

L'equip d'Esquerra a Tavernes, que va obtenir a les eleccions municipals de 2007 dos-cents cinquanta vots, 'uns bons resultats que equivalen al 50% dels vots necessaris per obtindre un regidor', analitza Salavert, ha invertit els darrers tres anys en 'tirar endavant el projecte, malgrat les dificultats i les traves, per tal de consolidar una secció local amb gent i ganes renovades'.

Segons ha explicat el dirigent republicà, 'en presentem a les eleccions amb força i sense cap tipus de por, amb l'ànim i l'esperança de canviar les coses a Tavernes. Tenim al darrere molta gent amb les idees ben clares i amb moltes ganes de clamar-les als quatre vents, gent cansada d'un govern que representa la dreta més previsible i rancia, cansada també d'una oposició que s'estén entre l'espanyolisme d'uns i la incertesa ideològica d'altres, que fa les coses de puntetes, intentant no molestar ningú, pensant en què pensaran els demés i sobretot en fer-ho tot  políticament correcte per no perdre ni un dels seus votants'.

Esquerra, davant la manca de partits afins a la seua ideologia, es presenta a les eleccions amb el convenciment de poder canviar les coses. Perquè, en paraules de Salavert, 'l'opció d'Esquerra és una opció necessària per al nostre poble, amb les idees ben clares. Som valencians, d'esquerres, ecologistes, republicans i independentistes, com molta gent de Tavernes'.