País Valencià

Esquerra republicana s'adhereix als actes del 6è aniversari de l'accident de metro a València

Núria Arnau
Esquerra Republicana del País Valencià s'adhereix als actes convocats demà a València per l'Associació Víctimes del Metro 3 de Juliol amb motiu del 6è aniversari del gravíssim accident de Metro en l'estació de Jesús (València) que va ocasionar la mort de 43 persones i greus ferides a altres 47.

Núria Arnau, secretària General d'ERPV, ha anunciat la seua participació als actes i ha demanat als ciutadans i ciutadanes fer front comú 'perquè entre tots hem d'evitar que aquella tragèdia caiga en l'oblit sense que cap representant de l'administració pública haja assumit algun tipus de responsabilitat sinó que, ben al contrari, el govern del PP ha donat l'esquena i menyspreat les víctimes en els moments que més recolzament necessitaven i ha obstaculitzat una investigació absolutament manipulada i fraudulenta, com ha quedat demostrat'

Arnau ha insistit que 'aquell accident es podria haver evitat i, per tant, cal que els responsable polítics done respostes a les víctimes, a les seues famílies i a una població que cada dia s'exposa als perills d'un transport públic massiu que no es sotmet a les correctes mesures de manteniment i seguretat'. Segons la dirigent republicana, 'el paper del Govern valencià en la investigació de l'accident va ser vergonyós i intolerable, quedant en evidència que la Comissió Parlamentària va ser un frau i que les seues conclusions van estar preparades i manipulades en un exercici gravíssim de dèficit democràtic per part del govern del PP. Exigim, per tant, la reobertura de la investigació'.

Informació dels actes: http://asociacionvictimasmetro.blogspot.com.es/