País Valencià

ERPV anima a la participació en les manifestacions contra l'espoli social i les retallades del govern espanyol

La secretària General d'Esquerra Republicana del País Valencià, Núria Arnau, ha recordat quest matí la total adhesió del partit republicà a les manifestacions convocades aquest dijous contra les retallades i l'espoli social del govern espanyol, i ha animat a totes i tots els valencians a participar-hi.

Per a la dirigent republicana, 'la ciutadania està farta d'un govern que fa pagar el cost de la crisi a les classes baixes i mitjanes, mentre privilegia els rics i subvenciona els bancs. Amb només alguns mesos al govern, el PP ja ha incomplit gairebé totes les seues promeses electorals en un cas esgarrifós d'immoralitat antidemocràtica. Cada vegada són més els afectats i ja és hora de dir fins aquí. Totes i tots hem de sortir avui al carrer per dir ben alt i ben clar que no estem disposats a pagar els plats trencats dels culpables d'aquesta crisi'.

En paraules d'Arnau, 'el desballestament de l'estat del benestar, l'increment dels impostos indirectes o l'eliminació de prestacions i drets socials són mesures preses per una dreta conscient que amb açò provocarà un major empobriment de la població, l'augment de l'exclusió social i la fi dels avenços socials que tant ens ha costat assolir en els últims 30 anys'.

Convocatòries de manifestació al País Valencià:

Dijous 19 de juliol, a les 20h.
  • València: Plaça Sant Agustí
  • Castelló: Plaça de les Aules