País Valencià

Cerdà: "primer TV3, després Gandia TV i, finalment, Camps tancaria totes les televisions que no té baix el seu control"

Agustí Cerdà
El candidat d'Esquerra Republicana a les Corts Valencianes, Agustí Cerdà, ha considerat aquest matí que "l'impuls censurador del PP valencià amb els mitjans de comunicació és intolerable" i ha afegit que "és alarmant com està convertint-se en un costum habitual dels conservadors valencians que deixa en evidència els seus tics autoritaris i antidemocràtics".

Cerdà ha fet aquestes declaracions en relació a la iniciativa del PP valencià de denunciar davant la Junta Electoral quatre cadenes de televisió per informar sobre el nombre d'imputats que van a les llistes del PP autonòmiques i municipals. Per al dirigent republicà, "primer van ser els repetidors de TV3, després Gandia TV i ara, el PP voldria senzillament fer desaparèixer totes les televisions que estan fora del seu control, acabar amb la llibertat de premsa i amb el lliure accés a la informació dels ciutadans i ciutadanes" i ha destacat que "el grau de bogeria de Camps és tan elevat que ni tan sols els del seu propi partit els recolzen".

El dirigent republicà ha recordat que "Camps i el seu govern estan orquestrant una maniobra de censura premeditada cap qualsevol símptoma de dissidència, com va passar amb l'exposició de la Unió de Periodistes de l'any passat. Esquerra treballarà perquè els valencians puguen accedir a la informació lliure i veraç , així com garantir la recepció de tots els canals del nostre àmbit lingüístic. Ara que faran, justificar aquest nou intent de censura dient que RTVE, TELE 5, Cuatro i La Sexta són catalanistes i independentistes?".