País Valencià

ERPV aposta per la integració en les noves xarxes socials amb les seues noves webs

nova, web, imatge, comunicació, barres
Nova pàgina web d'ERPV
Esquerra Republicana del País Valencià estrena noves webs que, a banda d'oferir un disseny completament renovat que s'adapta millor a l'imatge d'Esquerra, permeten compartir els continguts a través de les xarxes socials.

Les noves webs són molt més accessibles i incorporen una organització de continguts que facilita la recerca i visualització de la informació. D'altra banda s'han millorat les agendes, ampliant la informació i millorant l'accés i l'eficàcia de l'eina. També s'han creat noves seccions, s'ha inclòs un cercador que permet navegar fluidament per tota la informació que conté la web i s'han ampliat els continguts multimèdia, com ara vídeos i àudios.

En paraules del secretari d'Imatge i Comunicació d'ERPV, Joan Barres, 'la pàgina web és una eina molt important a l'hora de comunicar-nos com a partit amb la societat'. Segons el dirigent republicà, 'amb les novetats que s'han introduït ampliem la reciprocitat en la comunicació amb els ciutadans i ciutadanes, especialment gràcies a l'ús de les xarxes socials, al temps que facilitem la visibilitat i l'accés als nostres plantejaments, propostes, iniciatives i activitats, cosa que forma part del nostre treball quotidià com a partit'.