País Valencià

La sectorial d'educació "Gonçal Anaya" participa a la cercavila contra la privatització de terrenys escolars al barri de Campanar

Cercavila a Campanar (València)
El president de la Sectorial d'Educació "Gonzal Anaya", Ximo Graña, junt amb altres membres de la sectorial, van voler fer ahir costat als pares, mares i alumnes del barri de Campanar de València en la cercavila convocada per la Plataforma per l'Ensenyament Públic, contra la requalificació d'una parcel·la de 13.000 metres quadrats -que estava destinada a la construcció d'un institut públic- perquè la Universitat Catòlica Sant Vicent Màrtir construïsca la seua nova Facultat de Medicina.

Graña va expressar el recolzament d'Esquerra als veïns de Campanar i va manifestar que "és intolerable que l'Ajuntament utilitze allò públic, que és de totes i tots, per a fer concessions a l'empresa privada i als amics del PP com si la nostra ciutat fora el seu cortijo particular". Graña va insistir en que "els barri de Campanar ha crescut molt i té un necessitat real d'ampliar i millorar les places escolars per als seus xiquets i xiquetes, que es veuen obligats a estudiar a barracons o a desplaçar-se fora de la seua zona per estudiar perquè l'Ajuntament del PP prefereix afavorint els interessos de les empreses privades i consolidar una doble xarxa educativa que privilegia l'ensenyament privat i elitista en detriment de l'escola pública".