País Valencià

Martínez: "la gent d’Esquerra sempre hi som, sempre hem estat i sempre estarem. És el moment perquè Mutxamel faça una passa endavant"

Acte a Mutxamel
La candidatura d’Esquerra-Mutxamel ha celebrar el seu acte central de campanya a les eleccions municpals aquest dilluns al Centre social i polivalent. A l’acte han participat Joan Francesc Martinez i Tortosa, candidat d’Esquerra a l’Alcaldia, i Agustí Cerdà, candidat d’Esquerra a les eleccions autonòmiques.

Per al candidat a l’alcaldia, "com a partit no podem mirar cap a una altra banda davant la crisi que patim i hem d’actuar en conseqüència, en un moment difícil marcat per la foscor i la corrupció. Davant d’això Esquerra proposa una nova forma de fer política, basada en l’honestedat, el treball i l’eficàcia". En referència al programa, Martínez proposa "una reforma del PGOU que acabe amb el caos urbanístic que regna a Mutxamel i que integre el nucli urbà i les urbanitzacions, facilitant un creixement harmònic per al poble. Per què així siga, cal que el procés siga participatiu on tots els veïns i les veïnes de Mutxamel puguen decidir quin model de poble volen". Esquerra, en l'àmbit de la mobilitat, proposa també fer una aposta pels mitjans de transport públic, el desdoblament de la carretera entre Mutxamel i Xixona, i la potenciaciació del carril bici.

En l’àmbit de la política social, el candidat republicà ha reclamat l’aplicació efectiva de la llei de dependència, i la construcció d’un centre de dia al centre del poble, donant una nova utilitat a l’actual ubicació del centre. Finalment en l’àmbit de l’economica la candidatura d’Esquerra aposta per la creació de noves empreses i de marques de qualitat vinculades al valor del producte de Mutxamel, com la denominació d’origen. Martínez ha demanat el suport dels assistents argumentant que "la gent d’Esquerra sempre hi som, sempre hem estat i sempre estarem. És el moment de Mutxamel perquè faça una passa endavant. El futur és només per aquells qui lliuten per el present", ha sentenciat.