País Valencià

Esquerra Republicana del País Valencià i les JERPV participen a la manifestació de denunciar l’espoli fiscal al País Valencià.

crida pel finançament,
Esquerra Republicana i les JERPV van participar el passat dissabte a la convocatòria unitària de la Crida pel Finançament Valencià per denunciar l’espoli que pateix el País Valencià. A la convocatòria que va aplegar milers de persones als carrers de València s’hi van adherir una centenar d’entitats, partits polítics i sindicats.

Per al president d’Esquerra Republicana del País Valencià, Josep Barberà “aquesta convocatòria ha de ser el principi d’un procés d’acumulació de forces contra el malgovern que patim els valencians i les valencianes. La discriminació històrica que sofrim els valencians per part del govern espanyol ha provocat la progressiva depauperació del nostre país, la lenta baixada de la nostra renda per càpita respecte la mitjana espanyola, la pèrdua de competitivitat de les nostres empreses, l’empitjorament del nostre nivell de vida, en definitiva".

El dirigent republicà ha explicat que “Esquerra Republicana del País Valencià ha participat a la convocatòria de la Crida Pel Finançament perquè és un crit de justícia, de reivindicació, de dir prou a l’espoli sistemàtic que sofrim els valencians per part d’un Estat que no ens respecta i que ens malgoverna contínuament. Nosaltres, estem on sempre hem estat, reivindicant les majors quotes d’autogovern per aquest país. Per a millorar la qualitat de vida de la nostra societat, per defendre, en definitiva, el nostre dret a ser feliços. Perquè som d’esquerres”.