País Valencià

Esquerra Republicana del País Valencià participa a la iniciativa "19J Alerta Feminista"

Esquerra Republicana del País Valencià es va sumar ahir s'ha a l'Alerta Feminista 19J, una acció reivindicativa davant el nombre incessant de dones mortes per violència masclista i com a denúncia de la poca implicació del govern espanyol en aquesta qüestió, com es demostra en la confecció dels pressupostos generals de l'Estat, que no inclouen els recursos suficients per a actuar contra la violència de gènere. D'aquesta manera, Esquerra Republicana ha participat a les concentracions convocada davant els ajuntaments en municipis com València, Crevillent, Faura, Alboraia, Pego, Mutxamel, Algemesí, entre d'altres que han secundat la iniciativa.

La secretària de les dones d'ERPV, Pilar Navarro, ha remarcat que «l'assignació pressupostària contra la violència masclista que atorgarà el govern de Mariano Rajoy és fins i tot menor a la partida de l'any 2010. És urgent un increment de recursos econòmics per lluitar contra la violència masclista, com a mínom fins els 120 MEUR». La dirigent republicana ha afegit que  «Sense recursos, el Pacte d'Estat contra la violència masclista és un brindis al sol, un renta-consciències. Menys declaracions pomposes i minuts de silenci i més treball efectiu. I això sense dotació presupostaria no és possible».