País Valencià

Camps va treure el fantasma del País Valencià per defugir les respostes a Ester Capella.

Una volta més, tal com ens tenen acostumats els caps visibles del PP, treuen a passejar el fantasma de la denominació del territori valencià per amagar les seues pròpies vergonyes. En aquest cas, l'ex president de la Generalitat Francisco Camps, es va dedicar a sobreinterpretar el paper del valencià ofès que se sent insultat perquè algú diu "País Valencià".

És penós veure a qui va ostentar la màxima representació del País Valencià acabat, sòl, i sense cap argument ni mig per poder respondre a les preguntes de la nostra diputada Ester Capella. Tal com es comprova al vídeo de la sessió, les nostres preguntes anaven dirigides a esbrinar qui tenia la responsabilitat del control dels comptes, preguntes clares i directes que Camps no va voler contestar, o va contestar a mitges. Novament ell "no sabia res", com si la màxima autoritat d'un partit no tingués la responsabilitat de saber en què i com es gasten i s'ingressen els recursos econòmics.

• Camps defuig respondre a Ester Capella en seu parlamentaria