País Valencià

Demà dissabte dia 17 el País Valencià es concentra per unes #PensionsDignes

Actualitzat 16 de març 15:30 h

La Coordinadora Estatal en Defensa del Sistema de Pensions ha animat a convocar per a demà concentracions i manifestacions en defensa de les pensions i contra les retallades que ens situen a la cua en l'índex europeu. Sí, una volta més aquesta Espanya balafiadora ens posa en els darrers llocs del rànquing quan es tracta del benestar de les persones més vulnerables.

Es demana que les pensions es revaloren d'acord amb l'increment de l'Índex de Preus al Consum (IPC), petició que ja ha estat rebutjada per M.Rajoy. El de demà serà un pols entre un govern prepotent que nega el dret a una vida digna a aquells que ja han exhaurit la seua etapa productiva i la societat en el seu conjunt.

Des d'Esquerra Republicana del País Valencià vos animem a acudir a les concentracions convocades arreu el País. No hem d'oblidar que les pensions ens afecten a tots, que la seua supervivència i bon estat de salut és el que farà que les generacions que ara estan en actiu puguen aspirar a una vellea digna.

El llistat de pobles que convoquen concentracions per a demà creix per moments. En aquest post anirem actualitzant la informació que rebem de totes les comarques. De moment aquestes són les concentracions convocades.

DISSABTE 17 DE FEBRER:

Alacant       12 h, plaça de la Muntanyeta
Alcoi           12 h, plaça de l'Ajuntament
Asp             12 h, MANIFESTACIÓ des del Parc Calatayud
Benicarló    12 h, passeig Ferreres Bretó
Benidorm    12 h, plaça de l'Ajuntament
Calp            11:30 h, plaça Colom
Castelló      12 h, MANIFESTACIÓ des de plaça de Maria Agustina
Elda            12 h, plaça de l'Ajuntament
Elx              12 h, plaça de Baix (Ajuntament)
Ontinyent    12 h, plaça de l'Ajuntament
Pego           12 h, plaça de l'Ajuntament
Torrevella   12 h, plaça de la Constitució
Villena        12 h, plaça Santiago
Vinaròs       12 h, plaça de l'Ajuntament

D'altra banda, i per la coincidència amb les festes falleres hi ha dos ciutats que duran a terme la protesta el pròxim 22 de març, dijous de la setmana vinent. Es tracta de Xàtiva, i València on es farà una MANIFESTACIÓ a les 11.00 h que anirà des de la plaça de l'Ajuntament fins a arribar a la Delegació del Govern espanyol, al carrer de Colom.