País Valencià

NOMÉS HI HA UN CAMÍ, LA SOBIRANIA FISCAL

Esquerra Republicana del País Valencià-Esquerra Valenciana anima als seus militants, simpatitzants i amics a participar de la concentració convocada demà, 22 de maig, a les 19.00 h davant la Delegació del Govern Espanyol a València en protesta pels pressupostos generals de l'estat i per exigir més i millor finançament i més inversions.

Com a impulsora de l'entitat convocant, Crida pel Finançament, Esquerra sempre es posicionarà al costat dels qui reclamen millores per al País Valencià. Cal exigir aquestes millores. I cal també però, anar una passa més enllà.

Ara fa un any convocàvem una gran manifestació pels carrers de València demanant el mateix que demà exigirem, les claus de la caixa. Aquella fou una jornada d'èxit en què milers de valencianes i valencians eixirem per exigir allò que és just, que ens pertoca. L'èxit va quedar aquí, en els milers de ciutadans que ens manifestarem. L'estat persisteix en llevar-nos allò que ens pertany, en impedir que els valencians puguem assolir els mínims econòmics que deuríem.

Les proclames, any rere any, contra els pressupostos que ens menystenen i maltracten no aprofiten ja per a massa i caldria que ens plantejàrem donar una passa més enllà. Així com fa anys veníem denunciant l'espoli fiscal sense que ningú ens volgués escoltar, hem de dir ( i diem des de fa temps ja) que no podem demanar un finançament just perquè només a l'amo se li demana un tracte just. Va sent hora que assumim que només des de la Sobirania Fiscal podrem arribar a decidir el País Valencià que volem ser.

Animem a les entitats i associacions companyes de la Crida pel Finançament a donar una passa més enllà i exigir la Sobirania Fiscal. Tenim molt a perdre si fem tard.

Ens trobem demà a les 19.00 h davant la Delegació del Govern Espanyol a València per manifestar el nostre rebuig als Pressupostos Generals de l'Estat i exigir la SOBIRANIA FISCAL per al País Valencià.