País Valencià

59è Aplec del Puig a la Muntanyeta de la Patà

Aquest diumenge, 28 d'octubre el republicanisme valencià d'esquerres s'ajunta a la Muntanyeta de la Patà per celebrar el  59è Aplec del Puig.

A partir de les 11 del matí ens trobarem a la Muntanyeta per gaudir de la fireta d'entitats i retrobar amistats. L'acte polític començarà a les 12 del migdia i estarà conduït per la prestigiosa i coneguda escriptora Gemma Pasqual, perquè a Esquerra entenem que cultura i política van de la mà  i mai no s'haurien de deslligar.

En l'acte polític prendràn la paraula Rut Rivas, diputada al Parlament de Catalunya i membre del Jovent Republicà que previ a l'Aplec haurà celebrat la seua assemblea, el jurista i President del Consell preautonòmic Josep Lluís Albinyana, i Josep Barberà, president d'Esquerra Republicana del País Valencià.

La cloenda serà també cultural i comptarem amb l'actuació del cantautor de La Vilavella Josep Lluís Notari

Com cada any, l'Aplec finalitzarà amb un dinar de germanor al voltant d'una paella. El dinar està obert a tota persona que li vinga de gust compartir conversa i aspiracions polítiques en una jornada reivindicativa per al País Valencià.

Si voleu acompanyar-nos al dinar només heu d'enviar un correu a administraciopv@esquerra.cat i fer la reserva. El preu del dinar és de 14€.

Què vas a fer diumenge? Vine a l'Aplec del Puig.

• Vine al 59è Aplec del Puig a la Muntanyeta de la Patà