País Valencià

OBRIM DE NOU INSCRIPCIÓ PER ANAR A LLEDONERS.

Despús demà dijous 1 de novembre, pugem a Lledoners des del País Valencià. La nostra intenció era pujar amb un autobús des del País Valencià i tancar la inscripció el passat 23 d'octubre. La realitat però, ha fet que s'apunte més gent de la que cap en un autobús. Per aquest motiu hem decidit obrir  de nou la inscripció, de manera que cap persona que tinga la voluntat d'acudir a l'acte de Lledoners en suport als presos polítics puga fer-ho.

El viatge, com ja informarem, té un preu simbòlic de 5€ i farà 5 parades de sud a nord del País Valencià: Ací teniu els llocs i els horaris:

07.45 h CREVILLENT. Passeig Fontenay
09.15 h ONDARA. Bar Fratelli. Avinguda d'Alacant, 94
10.30 h VALÈNCIA. Expo Hotel. Avinguda Pius XII, 4
12.00 h CASTELLÓ. Estació d'Autobusos. Carrer del pintor Oliet, s/n.
13.00 h BENICARLÓ. Benzinera estació de servei AP-7.

Si voleu acompanyar-nos, heu de reservar plaça a administraciopv@esquerra.cat No tancarem la inscripció perquè NO PERMETREM QUE CAP VALENCIÀ ES QUEDE SENSE PODER ANAR A LLEDONERS

Divendres 2 de novembre farà un any que Oriol Junqueras i Quim Forn estan a la presó. Farà un any que l'estat espanyol va optar per la repressió empresonant el govern legítim de Catalunya.

Volem fer sentir la nostra veu, alçar el crit contra la injustícia comesa amb les 9 persones empresonades per defensar la voluntat del poble català. El País Valencià ha mostrat la seua solidaritat i indignació des del primer dia i per això assistim a l'acte de dijous a Lledoners. L'acte duu per lema "1 any d'injustícia, 1 any de perseverança" i en ell participaran diverses personalitats del món polític, associatiu i cultural, com ara Pere Aragonès, Strombers, Josep M. Mainat, Núria Picas, David Fernàndez, Jordi Margarit i algunes sorpreses més.

Fem que els presos polítics senten el nostre escalf i suport. Fem que l’esplanada de Lledoners siga un clam de llibertat, de justícia i de democràcia.