País Valencià

EL 23 DE MARÇ PRESENTEM LA CANDIDATURA EUROPEA #AraRepúbliques

ERPV 12/03/19
Actualitzat 21/03/19

Aquest dissabte 23 de març presentem la candidatura a les eleccions europees del 26 de maig. L'acte tindrà lloc a la Fira de Mostres de València i comptarà amb la participació de Diana Riba, Guillem Agulló, Ana Miranda, Jon Iñarritu, Joan Tardà i Marc Casanova. A més a més comptarem amb l'actuació del grup Ovidi 4, format per David Fernández, Borja Penalba, David Caño i Mireia Vives.

La direcció d'Esquerra Republicana del País Valencià vol fer d'aquest un acte de profund calat polític i emotiu alhora. Recordem que la candidatura, que porta per lema Ara Repúbliques, i que està encapçalada per Oriol Junqueras, té com a cap de llista pel País Valencià Guillem Agulló. D'altra banda, Oriol Junqueras fou triat per unanimitat de l'Assemblea de l'Aliança Lliure Europea (EFA per les seues sigles en anglès) com a candidat a presidir la Comissió Europea.

Aquesta coalició europea presenta una candidatura que simbolitza l'Europa que volem construir, l'Europa dels pobles, de tots els pobles. L'Europa que reconeix el dret d'autodeterminació, la que acull els qui fugen del seu lloc d'origen, la que dóna oportunitats sense demanar d'on vens. L'Europa que enfront de les diverses repressions dels estats planteja la república o, millor, les repúbliques com a eina de futur. El president d'Esquerra Republicana del País Valencià, Josep Barberà, ha dit que “volem que siga un acte íntim però contundent en el qual direm ben clar i alt qui som, que volem i què no estem disposats a consentir. Enfront de la repressió, república”.

Des d'Esquerra Republicana apostem pel transport públic, per això volem que la petjada de carboni d'aquest acte siga mínima. No empreu el cotxe particular. Mentre hi haja places podeu fer ús dels autobusos que pararan a les següents poblacions del País Valencià de forma gratuïta i per a tota persona que vulga acudir. Si voleu fer us del servei de transport envieu un correu a inscripcionspv@esquerra.cat . En cas que vingueu pels vostres mitjans no cal, per descomptat. L'entrada és lliure per a tothom.
  • Elx. Estació d'autobusos 15:45
  • Alacant. Plaça dels Estels (enfront floristeria) 16:15
  • Dénia. Estació nova d'autobusos 17:15
  • Alcoi. Parc de la Rossaleda 16:30