local

Actualitat > historica

Dimecres, 26 de novembre del 2014

Esquerra Republicana s’adhereix als actes commemoratius del primer aniversari del tancament de Radiotelevisió Valenciana

La secretària General d’Esquerra Republicana del País Valencià, Núria Arnau ha explicat aquest matí que l’organització republicana s’adhereix als actes amb motiu de l’aniversari del tancament de RTVV que tindran lloc tant la nit de divendres 28 de novembre a l’esplanada enfront del Centre de Producció de Programes de RTVV a Burjassot, com a la concentració convocada pel Comité d’Empresa de RTVV a les 11:30h de dissabte 29 de novembre a la Plaça Manises de València.   Per a Arnau “ara fa un any, els valencians i les valencianes vam patir un colp d’Estat en negar-nos el dret de tenir mitjans públics en llengua pròpia. fletxa groga

Divendres, 21 de novembre del 2014

Teresa Jordà exigeix al Congrés dels Diputats salaris justos per als treballadors de la taronja

La diputada d’Esquerra Republicana la congrés dels Diputats, Teresa Jordà, ha exigit al Congrés condicions justes per als treballadors de la taronja al País Valencià. Jordà ha denunciat “jornades de sol a sol a raó de 12 euros diaris i amb total dependència del contractador que obliga als treballadors a pagar el manteniment, el transport i fins i tot les tisores per podar. Dit d’una altra manera: esclaus del segle XXI”.   Jordà ha afegit que “durant molts i molts anys al País Valencià, el camp ha permès viure una vida digna als seus treballadors a més de convertir-se, aquest col·lectiu, en un tret identitari de la cultura valenciana. fletxa groga

Divendres, 14 de novembre del 2014

Arnau: la indemnització del Castor és una mostra més que l’Estat està al servei dels poderosos

La secretària General d’Esquerra Republicana del País Valencià, Núria Arnau ha denunciat avui el cobrament de l’indemnització del Castor per part de Florentino Pérez. Per a Arnau “que Florentino com a president de ACS (propietària del Projecte Cástor) cobre 1350 milions per provocar terratrèmols a les Terres del Sénia és una vergonya sense precedents”   Segons la dirigent republicana “és inaudit que s’indemnitze algú per posar en risc la seguretat de la població i el fet és encara més greu quan es cobren 1350 milions d’euros en temps rècord mentre el Govern Espanyol desballesta el benestar de la ciutadania. fletxa groga

Dilluns, 10 de novembre del 2014

Arnau: “el poble català ha donat una lliçó de democràcia sense precedents”

La secretària general d’Esquerra Republicana del País Valencià Núria Arnau ha valorat avui la jornada de participació sobre el futur polític de Catalunya celebrada ahir. Per a Arnau “la ciutadania de Catalunya ha donat una lliçó de civisme i democràcia sense precedents que cal tenir molt en compte”   La dirigent republicana ha afegit que “el dret a decidir és un dret bàsic de la ciutadania i no pot ser coartat de la manera que ho vol fer el govern espanyol. Ni els impediments ni les amenaces han pogut desmobilitzar la voluntat d’un poble de decidir lliurement el seu futur”   Arnau ha destacat “el procés participatiu d’ahir i que encara durarà uns dies més és la mostra que la ciutadania vol empoderar-se i prendre decisions trascendentals per al seu futur col·lectiu. fletxa groga

Divendres, 31 d'octubre del 2014

Vea: els pressupostos de la Generalitat Valenciana són els pressupostos de l’espoli, el deute i la manca de projecte polític del Partit Popular

El secretari de política econòmica d’Esquerra Republicana del País Valencià, Joan Vea ha denunciat que el pressupostos de la Generalitat Valenciana presentats avui són els “pressupostos de l’espoli, el deute i la manca de projecte polític del Partit Popular”   Vea ha destacat que “els comptes no es corresponen a la realitat i són fruit de l’electoralisme. Mentre es vanten de l’augment pressupostari amb uns ingressos difícilment assolibles, és inaudit que el segon capítol en despesa no siga ni tant sols una Conselleria, sinó el capítol del deute que ascendeix un 17,5% fins a superar els 5000 milions d’euros d’un total de 17. fletxa groga

Notícies rss
Agenda rss