local

Actualitat > historica

Divendres, 26 de juny del 2015

Esquerra Republicana s’oposa a la retallada de plens i la contractació d’un assessor a Benifairó de les Valls

El passat dia 17 de juny es va celebrar el primer ple de l’Ajuntament de Benifairó de les Valls de la legislatura 2015-2019.  Aquest ple ha debatut els punts que marcaran el funcionament de l’Ajuntament per als pròxims 4 anys, entre els que han destacat la reducció de plens ordinaris a la meitat i la contractació d’un assessor a dit per part de l’Ajuntament. Des d’Esquerra Republicana, la regidora Adela Alba ha defensat l’oposició a la mesura de reduir la freqüència de plenaris ordinaris, aquells en què hi ha torn de precs i preguntes, a la meitat, passant d’un al mes, a un cada dos mesos. fletxa groga

Dijous, 11 de juny del 2015

Jordà: ‘Els agrade o no al seu masclisme, només les dones han de decidir sobre el seu propi cos'

La Diputada d’Esquerra Republicana, Teresa Jordà, ha defensat avui l’esmena a la totalitat amb text alternatiu a la proposta del PP per canviar la llei de l’avortament i que suposa una nova retallada de drets, en aquests cas, de les dones. Jordà ha acusat al PP de pretendre ‘robar el dret a les joves de 16 i 17 anys de decidir sobre la seua pròpia maternitat i donar capacitat al pare i a la mare d'imposar-li una maternitat no desitjada’ .   Per a Jordà, ‘si pretenen evitar els avortaments, la millor manera de fer-ho no és negant drets, sinó mitjançant una bona educació afectiva, sexual i reproductiva i garantint l'accés universal a tots els mètodes anticonceptius. fletxa groga

Dimecres, 10 de juny del 2015

Terricabras afirma que la votació sobre els treballs del TTIP s'ha posposat per por que no fóren aprovats

El diputat al Parlament Europeu per Esquerra Republicana, Josep-Maria Terricabras, creu que la inesperada suspensió ahir de la votació sobre els treballs del TTIP, el Tractat de Lliure Comerç entre els Estats Units i Europa, va ser per por de rebre un vot negatiu. 'La presidència va decidir suspendre la votació perquè no tenia clar el suport de la majoria del PE i podia perdre-la. A l'hora de la veritat, la gran coalició no està tan cohesionada com sembla i hi hauria hagut diputats que no hi haurien votat a favor, perquè saben que el TTIP és una agressió inacceptable'. fletxa groga

Dilluns, 1 de juny del 2015

La militància d'Esquerra Republicana reelegeix Junqueras com a President del partit amb un 91,8% dels vots

La militància d’Esquerra Republicana ha reelegit aquest dissabte a la jornada electoral del 27è Congrés Nacional Oriol Junqueras com a President del partit, així com la nova direcció i els 30 membres del Consell Nacional, que és el màxim òrgan del partit entre congressos. Amb el 100% escrutat, Junqueras ha estat reelegit amb el 91,8% dels vots. La militància ha avalat, així, l'estratègia de l'actual direcció, que seguirà encapçalada per Oriol Junqueras com a President i Marta Rovira com a Secretària General. fletxa groga

Dimecres, 13 de maig del 2015

Esquerra Unida, Esquerra Republicana, Verds presenten a les portes del Cremona les seues propostes sobre Educació

La coalició d’esquerres “posa fi als barracons” en el seu últim vídeo electoral Esquerra Unida ha presentat hui les seus propostes programàtiques sobre Educació en el col·legi públic Ciutat de Cremona d’Alaquàs. Acompanyats de pares i mares de l’Assemblea Cremona, el candidat d’EUPV a la Presidència de la Generalitat, Ignacio Blanco, junt a la candidata autonòmica i coordinadora de la formació d’esquerres, Marga Sanz, i al president d’ERPV, Agustí Cerdà, ha presentat les propostes d’Esquerra Unida centrades en la reversió dels concerts educatius, la defensa de l’ensenyament públic i la implantació de l’educació gratuïta des dels 0 anys fins la universitat. fletxa groga

Notícies rss
Agenda rss