local

Actualitat > historica

Divendres, 31 d'octubre del 2014

Vea: els pressupostos de la Generalitat Valenciana són els pressupostos de l’espoli, el deute i la manca de projecte polític del Partit Popular

El secretari de política econòmica d’Esquerra Republicana del País Valencià, Joan Vea ha denunciat que el pressupostos de la Generalitat Valenciana presentats avui són els “pressupostos de l’espoli, el deute i la manca de projecte polític del Partit Popular”   Vea ha destacat que “els comptes no es corresponen a la realitat i són fruit de l’electoralisme. Mentre es vanten de l’augment pressupostari amb uns ingressos difícilment assolibles, és inaudit que el segon capítol en despesa no siga ni tant sols una Conselleria, sinó el capítol del deute que ascendeix un 17,5% fins a superar els 5000 milions d’euros d’un total de 17. fletxa groga

Dimecres, 29 d'octubre del 2014

Esquerra Republicana presenta una bateria d’esmenes per a millorar la inversió al País Valencià dels Pressupostos Generals de l’Estat

Esquerra Republicana del País Valencià ha presentat a través del seu grup parlamentari al Congrés dels Diputats una bateria d’esmenes per tal de millorar les partides destinades al País Valencià dels pressupostos generals de l’Estat. A més de les esmenes a les partides específiques per al País Valencià, Esquerra Republicana aposta per una reducció en despesa innecessària i un increment en despesa social davant els pressuspostos presentats pel Partit Popular   En aquest, els republicans han introduit esmenes per dotar la creació del Fons de Lluita contra la pobresa estructural i un altre contra la pobresa infantil. fletxa groga

Divendres, 17 d'octubre del 2014

Esquerra Republicana denuncia al Congrés dels Diputats i Parlament Europeu l'exhibició de simbologia feixista a València

Tal i com va anunciar el passat 9 d'octubre, Esquerra Republicana ha desplegat diferents iniciatives parlamentàries, tant al Congrés dels Diputats com al Parlament Europeu per tal de denunciar l'exhibició de simbologia feixista el passat 9 d'octubre durant la processó cívica a València. El Diputat d'Esquerra Republicana al Parlament Europeu, Josep-Maria Terricabras ha registrat una bateria de preguntes al voltant de l'exhibició de simbologia feixista a València el 9 d'octubre i a Barcelona el 12 d'octubre. fletxa groga

Divendres, 10 d'octubre del 2014

Esquerra Republicana participa en la manifestació del 9 d'octubre amb el lema 'Cap a la República del País Valencià'

Aquest 9 d'octubre, Esquerra Republicana ha participat, com cada any, a la manifestació convocada a València per la Comissió 9 d'Octubre (de la qual en forma part juntament amb d'altres partits polítics, sindicats i entitats valencianes) i que ha aplegat milers de persones als carrers de València. Els republicans han participat, juntament amb les JERPV, a la tradicional manifestació de la diada del País Valencià amb el lema "Cap a la República del País Valencià".   El president d'Esquerra Republicana del País Valencià, Agustí Cerdà ha destacat que "Cada vegada es fa més palès la voluntat de canvi de la societat valenciana davant una situació que és insostenible. fletxa groga

Dimarts, 7 d'octubre del 2014

Vea: Es pressupostos de l'Estat perpetuen el maltractament sistemàtic que patim els valencians

Arran de la presentació dels Pressupostos Generals de l'Estat per a l'any 2015, el secretari de política econòmica d'Esquerra Republicana del País Valencià, Joan Vea ha denunciat “el maltractament sistemàtic que patim els valencians any rere any”. Enguany, la inversió prevista per al País Valencià serà únicament de 776 milions d'euros.   Segons Vea “veiem com ara rere any, es perpetua un sistema injust. Enguany cada ciutadà del País Valencià rebrà 156 euros en inversions, molt lluny de la mitjana fixada en 242 euros en habitant o la inversió en altre territoris com Castellà i Lleó que rebrà una inversió de 698 euros per habitant. fletxa groga

Notícies rss
Agenda rss