local

Actualitat > historica

Divendres, 17 d'octubre del 2014

Esquerra Republicana denuncia al Congrés dels Diputats i Parlament Europeu l'exhibició de simbologia feixista a València

Tal i com va anunciar el passat 9 d'octubre, Esquerra Republicana ha desplegat diferents iniciatives parlamentàries, tant al Congrés dels Diputats com al Parlament Europeu per tal de denunciar l'exhibició de simbologia feixista el passat 9 d'octubre durant la processó cívica a València. El Diputat d'Esquerra Republicana al Parlament Europeu, Josep-Maria Terricabras ha registrat una bateria de preguntes al voltant de l'exhibició de simbologia feixista a València el 9 d'octubre i a Barcelona el 12 d'octubre. fletxa groga

Divendres, 10 d'octubre del 2014

Esquerra Republicana participa en la manifestació del 9 d'octubre amb el lema 'Cap a la República del País Valencià'

Aquest 9 d'octubre, Esquerra Republicana ha participat, com cada any, a la manifestació convocada a València per la Comissió 9 d'Octubre (de la qual en forma part juntament amb d'altres partits polítics, sindicats i entitats valencianes) i que ha aplegat milers de persones als carrers de València. Els republicans han participat, juntament amb les JERPV, a la tradicional manifestació de la diada del País Valencià amb el lema "Cap a la República del País Valencià".   El president d'Esquerra Republicana del País Valencià, Agustí Cerdà ha destacat que "Cada vegada es fa més palès la voluntat de canvi de la societat valenciana davant una situació que és insostenible. fletxa groga

Dimarts, 7 d'octubre del 2014

Vea: Es pressupostos de l'Estat perpetuen el maltractament sistemàtic que patim els valencians

Arran de la presentació dels Pressupostos Generals de l'Estat per a l'any 2015, el secretari de política econòmica d'Esquerra Republicana del País Valencià, Joan Vea ha denunciat “el maltractament sistemàtic que patim els valencians any rere any”. Enguany, la inversió prevista per al País Valencià serà únicament de 776 milions d'euros.   Segons Vea “veiem com ara rere any, es perpetua un sistema injust. Enguany cada ciutadà del País Valencià rebrà 156 euros en inversions, molt lluny de la mitjana fixada en 242 euros en habitant o la inversió en altre territoris com Castellà i Lleó que rebrà una inversió de 698 euros per habitant. fletxa groga

Dimecres, 24 de setembre del 2014

Camps : la dimissió de Gallardón és una bona notícia però cal seguir treballant pels drets de les dones

La secretària de la dona d'Esquerra Republicana del País Valencià, Carme Camps, ha valorat avui, la dimissió del Ministre de Justícia, Alberto Ruiz-Gallardón. Per a Camps “que un ministre que ha aplicat polítiques al dictat de la Conferència Episcopal dimitesca, sempre és una bona notícia. Estem davant d'un dels pitjor ministres que recordem, que a més de l'atac frontal contra els drets de les dones, ha limitat l'accés a la justícia a la ciutadania”   Segons la dirigent republicana, “tot i l'anunci de la retirada de la llei Gallardón per part del Govern Espanyol, encara ens queda molta feina per fer. fletxa groga

Dimecres, 17 de setembre del 2014

Esquerra Republicana celebra la seua Assamblea Nacional de Dones a València

Esquerra Republicana, va celebrar el passat dissabte a València, la seua Assamblea Nacional de Dones 2014. aquesta trobada, que se celebra anualment a diferents indrets dels Països Catalans serveix de punt de trobada i debat de les dones d'Esquerra.   L'assamblea d'enguany celebrada a l'Octubre Centre de Cultura Contemporània, va servir per fer balanç de tota la tasca realitzada durant el darrer any des de la secretaria de les Dones. A més, la trobada va acollir el debat i aprovació per unanimitat del document elaborat per la comissió 13 d'abril d' Esquerra Republicana del País Valencià sobre el dret a la interrupció voluntària de l'embaràs. fletxa groga

Notícies rss
Agenda rss