local

Actualitat > historica

Divendres, 19 de desembre del 2014

Esquerra València homenatjarà Vicent Marco Miranda el proper diumenge

Esquerra Republicana de la ciutat de València, ha organitzat per al proper diumenge 21 de desembre a les 11 hores a la porta principal del Cementeri de València un homenatge a Vicent Marco Miranda, primer alcalde republicà de València i diputat d’Esquerra Valenciana en el 68è aniversari de la seua mort.   A l’acte, que cada any celebren els republicans del cap i casal, enguany participaran Pilar Navarro (Presidenta d’Esquerra Republicana a València) Víctor Baeta (Coordinador de República Valenciana-Esquerra Nacionalista Valenciana), Paco Sòria (President d’Esquerra Valenciana), Joan S. fletxa groga

Dimecres, 3 de desembre del 2014

Esquerra Republicana lamenta que l'acord del nou conveni col·lectiu dels collidors no contemple les millores necessàries.

El President d'Esquerra Republicana del País Valencià, Agustí Cerdà ha lamentat que l'acord assolit sobre el nou conveni col·lectiu dels collidors del camp valencià no contemple les millores necessàries que requereix el sector. Per a Cerdà ‘és incomprensible que qui, suposadament, ha de defensar els drets dels treballadors, deixe passar una oportunitat com aquesta per aconseguir millores per a un sector tan maltractat’ El dirigent republicà ha afegit que 'la signatura del nou conveni dels collidors del camp valencià, que semblava quasi impossible i abocava a una vaga del sector, per les inassumibles condicions plantejades per la patronal, va acabar esdevenint en acord a dos bandes, entre els empresaris i UGT, després de que la patronal rebaixarà la proposta de rebaixa del 30%'. fletxa groga

Dilluns, 1 de desembre del 2014

Camps: ens calen polítiques d'igualtat real, eficaç i mesures integrals per poder aturar la violència masclista

La secretària de la dona d'Esquerra Republicana del País Valencià Carme Camps ha rebutjat i condemnat avui els assassinats dues dones, mare i filla, del mateix dia 25 de novembre Dia Mundial contra la Violència Masclista així com l'assassinat de les dues xiquetes del dia 28 a mans del seu pare que després es suïcidà. Camps ha recordat que "ja són 63 les víctimes assassinades  per la violència masclista enguany a tot l'Estat espanyol (i més de 600.000 casos per any). La pregunta és fins a quantes? Fins a quan?"   Camps ha denunciat que "La resposta de l'Estat espanyol només ha estat la de tancar més centres d'acollida, més oficines d'atenció, més retallades de mitjans humans i materials. fletxa groga