local

Actualitat > historica

Dilluns, 2 de març del 2015

Selva i Galvany escollits en assemblea oberta per encapçalar EUPV-ERPV a les eleccions municipals

Els col·lectius locals d’Esquerra Unida i Esquerra Republicana van celebrar el passat divendres 27 de febrer una assemblea participativa d’ elaboració del programa electoral amb que concorreran en coalició a les properes eleccions del 24 de maig.    Des de la coalició EUPV-ERPV es mostren molt satisfets per la bona acollida que va rebre aquesta assemblea i la gran quantitat de propostes que van arribar des de associacions i plataformes, així com de ciutadans independents.   Les propostes, vora tres-centes, que van poder resumir-se en cent vint-i-cinc, ja que algunes van ser repetides i altres unides en una sola; es van agrupar en cinc blocs temàtics: Foment Econòmic i Desenvolupament Local; Urbanisme, Medi Ambient i Mobilitat; Cultura, Educació i Normalització Lingüística, Serveis Socials, Benestar i Drets i Llibertats; Esport, Oci i Festes. fletxa groga

Dilluns, 2 de març del 2015

Esquerra Republicana, Esquerra Unida i xixonencs i xixonenques a títol individual es presentar a les eleccions com a MÉS XIXONA

El passat divendres 20 de febrer, la crida oberta iniciada per Esquerra Republicana i Esquerra Unida de Xixona va decidir presentar-se a les eleccions municipals com a MÉS XIXONA. El nom de la candidatura va ser aprovat per unanimitat a una assemblea oberta on també es van iniciar les converses per confeccionar la llista de la candidatura. Aquesta llista haurà d’obtindre el vot majoritari dels membres de l’ assemblea. Durant aquesta convocatòria es va debatre i aprovar el codi ètic que hauran de complir tots els membres de la candidatura, així com, aquelles persones que siguen designades per aquesta per a ocupar càrrecs públics. fletxa groga

Dimarts, 24 de febrer del 2015

Esquerra Republicana presenta ‘Valencià, paga i calla' un document sobre l’espoliació fiscal al País Valencià

Esquerra Republicana del País Valencià ha presentat avui la nova edició de “Valencià, paga i calla: el preu d’ofrenar noves glòries a Espanya” , un document elaborat per la secretaria de política econòmica sobre l’espoliació fiscal al País Valencià. El text actualiza les dades del document presentat fa dos anys, amb nous indicadors de com el dèficit fiscal afecta al benestar dels valencians i les valencianes i coincideix amb la publicació de “El finançament valencià: de la submissió al canvi necessari” de Vicent Cucarella i editat per Bromera. fletxa groga

Dimarts, 24 de febrer del 2015

Compromís-Esquerra Republicana de Benicarló insta l’Ajuntament a investigar els pressumptes comportaments racistes i xenòfobs d’un membre de la policia local

Compromís-Esquerra Republicana de Benicarló, ha fet avui una crida a l’Ajuntament de Benicarló a investigar els presumptes comportaments racistes i xenòfobs d’un membre de la Policia Local de Benicarló. Aquest agent, ha publicat repetits missatges amb continguts violents, racistes i xenòfobs a través dels seus perfils a les xarxes socials.  La lluita per la igualtat entre homes i dones, la lluita contra les actituds i missatges xenòfobs, la no discriminació per orientació sexual, religiosa, política o ideològica, han de marcar l'actitud i el codi de bon govern de qualsevol administració municipal així com la dels seus treballadors i treballadores, inclosos els de l’Ajuntament de Benicarló. fletxa groga

Dilluns, 23 de febrer del 2015

Esquerra Unida i Esquerra Republicana concorreran en coalició a les eleccions municipals a Montcada i Alfara del Patriarca

Esquerra Unida del País Valencia i Esquerra Republicana del País Valencià, han arribat a un acord electoral per tal de concórrer a les properes eleccions municipals a Montcada i Alfara del Patriarca a l’Horta Nord. Amb aquest acord, ambdues formacions acudiran a les urnes en coalició electoral, encapçalada en el cas de Montcada per Vicent Conejero d’Esquerra Unida i en el cas d’Alfara del Patriarca per Josep Rafael Marí d’Esquerra Republicana   Representants de les dues formacions polítiques han destacat “la voluntat de sumar esforços en aquest projecte que queda obert a la participació d’entitats i ciutadans. fletxa groga

Notícies rss
Agenda rss