local

Actualitat > historica

Dimecres, 3 de febrer del 2016

Adela Alba:“Estem molt decebuts perquè la Conselleria no preveu cap actuació a l’escola de Benifairó en els pròxims 4 anys”

El passat 26 de gener, la Conselleria d’Educació feia públics dos llistats: un amb la previsió de construcció i rehabilitació total de centres educatius i un altre amb la previsió d’eliminació de barracons en altres escoles i instituts. Els dos llistats fan referència a la previsió d’actuació fins al 2019. Segons es pot comprovar als llistats, la Conselleria d’Educació no preveu fer cap actuació a l’Escola l’Ermita de Benifairó de les Valls, que no apareix en cap dels dos llistats. fletxa groga

Dimecres, 3 de febrer del 2016

Algemesí s'adhereix a la Xarxa de Ciutats Valencianes Ramon Llull a proposta de Més Algemesí

La Xarxa de ciutats valencianes Ramon Llull va ser creada el 18 de novembre de 2008 a Gandia pels ajuntaments de Morella, Sueca, Gandia i Vinaròs amb l’objectiu d’incorporar-se a la Fundació Ramon Llull. El 15 de gener de 2009 aquesta associació va ser incorporada a la Fundació Ramon Llull, essent el seu primer president de la xarxa l’actual President de la Generalitat Ximo Puig.   Des d’aleshores fins ara han anat incorporant-se altres ajuntaments valencians, entre ells alguns riberencs com Alginet, l’Alcúdia o Corbera. fletxa groga

Divendres, 29 de gener del 2016

Vinaròs es declara municipi contrari al TTIP a proposta d'ERPV-EUPV- VERDS-Acord Ciutadà

L'Ajuntament de Vinaròs ha aprovat, a proposta d'Acord Ciutadà (coalició de la qual forma part Esquerra Republicana). una moció per declarar Vinaròs municipi contrari a l'aplicació del TTIP. La moció, defensada pel regidor d'ERPV, Lluís Batalla, va comptar amb el suport a més d'Acord Ciutadà, del PSOE, Compromís i Podem. Per a Lluís Batalla, “Estem davant de l'atemptat més greu contra  els drets de la ciutadania en àmbits con el consum, el treball o el medi ambient. És tan escandalós com que si una empresa es vol instal. fletxa groga

Dilluns, 25 de gener del 2016

Esquerra Republicana del País Valencià celebrarà el seu congrés el proper 5 de març

L’Executiva d’Esquerra Republicana del País Valencià, reunida el passat dissabte 23 de gener a València, va acordar la convocatòria del VII Congrés ordinari  d’ERPV que se celebrarà a Sagunt el proper 5 de març. D’aquesta manera, els republicans obren el procés de renovació de la seua direcció una vegada acabat l’actual cicle electoral, tal i com s’havia acordat en el passat congrès extraordinari celebrat el passat 25 de juliol. D’acord amb els estatuts de la formació, i d’acord amb el seu caràcter assembleari, seran tots els i les militants de l’organització els qui participaran en el procés de renovació d’Esquerra al País Valencià. fletxa groga

Divendres, 20 de novembre del 2015

‘Ara, País Valencià’ demanarà el vot per al Senat per Joan Francesc Peris i Josep-Lluís Albinyana

La coalició ‘Ara, País Valencià’, ha anunciat avui que demanarà el vot per al Senat a la circumscripció de València per al seu candidat Joan Francesc Peris i per al expresident del Consell Preautonòmic Josep-Lluís Albinyana de la coalició Compromís-Podemos.   Per a Josep Barberà, regidor de Compromís-Esquerra Republicana a l’Ajuntament de Benicarló i cap de llista de la coalició formada per Esquerra Republicana del País Valencià, els Verds del País Valencià, Esquerra Nacionalista Valenciana i independents “demanar el vot per a Albinyana és un gest de coherència amb la seua trajectòria valencianista. fletxa groga

Notícies rss
Agenda rss