local

Actualitat > historica

Divendres, 13 de març del 2015

El col·lectiu Més Xixona registra tres preguntes a les Corts Valencianes sobre la planta de brossa de Piedra Negra

El col·lectiu Més Xixona (integrat per Esquerra Republicana, Esquerra Unida i independents) ha presentat, mitjançant el diputat d’Esquerra Unida del País Valencià a les Corts Valencianes Lluís Torró, tres preguntes per saber la situació en què es troba la planta de tractament de residus Piedra Negra a Xixona.   Les preguntes presentades a les Corts, pregunten al govern “Per què es privatitza la planta de residus de Xixona si dóna Beneficis?”, “Qui controlarà ara la quantitat de residus i reciclatge a la planta? i finalment “Quan tenen previst la posada en marxa de la incineradora?”   El regidor d'Esquerra Republicana, a l’Ajuntament de Xixona, Joan de Déu Martines  ha explicat que "amb aquestes preguntes volem que el govern valencià es mulle en aquest assumpte i explique per què abans de les eleccions i amb tanta pressa es trau a subhasta el 51% de les accions que són públiques. fletxa groga

Dijous, 12 de març del 2015

Les polítiques educatives de Maria José Català ens aboquen a la dualització

En els darrers dies s’han publicat a diferents mitjans de comunicació informacions al voltant de les proves diagnòstiques realitzades per la Conselleria d’Educació així com sobre la defensa aferrissada de l’escola concertada per part de la consellera María José Català contraposant-la “a l’educació de pensament únic (SIC)”. En aquestes informacions es posa en relleu la manca d’equitat en l’ensenyament valencià i el risc de dualització que comporten les polítiques de la consellera Català. fletxa groga

Dijous, 12 de març del 2015

Terol: la paralització de les obres del parc de Sant Pere de Gandia és la prova de la força del moviment veïnal.

Vicent Terol, representant d’Esquerra Republicana del País Valencià a la candidatura Més Gandia, ha volgut celebrar avui la paralització de les obres al Parc de Sant Pere de Gandia aturades per l’Ajuntament després de la mobilització veïnal.   Per a Terol “la paralització de les obres és la mostra que la ciutadania unida pot provocar els canvis que Gandia necessita. Una vegada més, Arturo Torró ha volgut imposar el seu model de ciutat per sobre de la voluntat de la ciutadania i aquesta li ha guanyat la partida. fletxa groga

Dimecres, 11 de març del 2015

EUPV-ERPV exigeix la revocació de la sanció a Lupe Galbis i la dimissió dels responsables de la JLF de Montcada i dels regidors Pascual i Gallego

Vicent Conejero, portaveu del grup municipal d’EUPV i candidat d’EUPV-ERPV a l’Alcaldia de Montcada ha exigit avui a l’Alcalde de Montcada, mitjançant escrit a l’ajuntament, la dimissió del representant de la Junta Local Fallera, Joaquín Pérez, del regidor de l’equip de govern Baldomero Pascual, del regidor de falles Miguel Gallego i la del president nat de la JLF, Juan José Medina, així com la revocació de la sanció d'un any d'inhabilitació imposada a Lupe Galbis.   Conejero ha explicat que “davant la gravetat dels fets i per raons d’urgència hem presentat aquest escrit a l’ajuntament exigint la dimissió dels responsables d’una sanció de caire autoritari i que atempta contra la llibertat d’expressió. fletxa groga