local

Actualitat > historica

Divendres, 21 de novembre del 2014

Teresa Jordà exigeix al Congrés dels Diputats salaris justos per als treballadors de la taronja

La diputada d’Esquerra Republicana la congrés dels Diputats, Teresa Jordà, ha exigit al Congrés condicions justes per als treballadors de la taronja al País Valencià. Jordà ha denunciat “jornades de sol a sol a raó de 12 euros diaris i amb total dependència del contractador que obliga als treballadors a pagar el manteniment, el transport i fins i tot les tisores per podar. Dit d’una altra manera: esclaus del segle XXI”.   Jordà ha afegit que “durant molts i molts anys al País Valencià, el camp ha permès viure una vida digna als seus treballadors a més de convertir-se, aquest col·lectiu, en un tret identitari de la cultura valenciana. fletxa groga

Divendres, 14 de novembre del 2014

Arnau: la indemnització del Castor és una mostra més que l’Estat està al servei dels poderosos

La secretària General d’Esquerra Republicana del País Valencià, Núria Arnau ha denunciat avui el cobrament de l’indemnització del Castor per part de Florentino Pérez. Per a Arnau “que Florentino com a president de ACS (propietària del Projecte Cástor) cobre 1350 milions per provocar terratrèmols a les Terres del Sénia és una vergonya sense precedents”   Segons la dirigent republicana “és inaudit que s’indemnitze algú per posar en risc la seguretat de la població i el fet és encara més greu quan es cobren 1350 milions d’euros en temps rècord mentre el Govern Espanyol desballesta el benestar de la ciutadania. fletxa groga

Dilluns, 10 de novembre del 2014

Arnau: “el poble català ha donat una lliçó de democràcia sense precedents”

La secretària general d’Esquerra Republicana del País Valencià Núria Arnau ha valorat avui la jornada de participació sobre el futur polític de Catalunya celebrada ahir. Per a Arnau “la ciutadania de Catalunya ha donat una lliçó de civisme i democràcia sense precedents que cal tenir molt en compte”   La dirigent republicana ha afegit que “el dret a decidir és un dret bàsic de la ciutadania i no pot ser coartat de la manera que ho vol fer el govern espanyol. Ni els impediments ni les amenaces han pogut desmobilitzar la voluntat d’un poble de decidir lliurement el seu futur”   Arnau ha destacat “el procés participatiu d’ahir i que encara durarà uns dies més és la mostra que la ciutadania vol empoderar-se i prendre decisions trascendentals per al seu futur col·lectiu. fletxa groga

Divendres, 31 d'octubre del 2014

Vea: els pressupostos de la Generalitat Valenciana són els pressupostos de l’espoli, el deute i la manca de projecte polític del Partit Popular

El secretari de política econòmica d’Esquerra Republicana del País Valencià, Joan Vea ha denunciat que el pressupostos de la Generalitat Valenciana presentats avui són els “pressupostos de l’espoli, el deute i la manca de projecte polític del Partit Popular”   Vea ha destacat que “els comptes no es corresponen a la realitat i són fruit de l’electoralisme. Mentre es vanten de l’augment pressupostari amb uns ingressos difícilment assolibles, és inaudit que el segon capítol en despesa no siga ni tant sols una Conselleria, sinó el capítol del deute que ascendeix un 17,5% fins a superar els 5000 milions d’euros d’un total de 17. fletxa groga

Dimecres, 29 d'octubre del 2014

Esquerra Republicana presenta una bateria d’esmenes per a millorar la inversió al País Valencià dels Pressupostos Generals de l’Estat

Esquerra Republicana del País Valencià ha presentat a través del seu grup parlamentari al Congrés dels Diputats una bateria d’esmenes per tal de millorar les partides destinades al País Valencià dels pressupostos generals de l’Estat. A més de les esmenes a les partides específiques per al País Valencià, Esquerra Republicana aposta per una reducció en despesa innecessària i un increment en despesa social davant els pressuspostos presentats pel Partit Popular   En aquest, els republicans han introduit esmenes per dotar la creació del Fons de Lluita contra la pobresa estructural i un altre contra la pobresa infantil. fletxa groga

Notícies rss
Agenda rss