local

Actualitat > historica

Dimarts, 24 de febrer del 2015

Esquerra Republicana presenta ‘Valencià, paga i calla' un document sobre l’espoliació fiscal al País Valencià

Esquerra Republicana del País Valencià ha presentat avui la nova edició de “Valencià, paga i calla: el preu d’ofrenar noves glòries a Espanya” , un document elaborat per la secretaria de política econòmica sobre l’espoliació fiscal al País Valencià. El text actualiza les dades del document presentat fa dos anys, amb nous indicadors de com el dèficit fiscal afecta al benestar dels valencians i les valencianes i coincideix amb la publicació de “El finançament valencià: de la submissió al canvi necessari” de Vicent Cucarella i editat per Bromera. fletxa groga

Dimarts, 24 de febrer del 2015

Compromís-Esquerra Republicana de Benicarló insta l’Ajuntament a investigar els pressumptes comportaments racistes i xenòfobs d’un membre de la policia local

Compromís-Esquerra Republicana de Benicarló, ha fet avui una crida a l’Ajuntament de Benicarló a investigar els presumptes comportaments racistes i xenòfobs d’un membre de la Policia Local de Benicarló. Aquest agent, ha publicat repetits missatges amb continguts violents, racistes i xenòfobs a través dels seus perfils a les xarxes socials.  La lluita per la igualtat entre homes i dones, la lluita contra les actituds i missatges xenòfobs, la no discriminació per orientació sexual, religiosa, política o ideològica, han de marcar l'actitud i el codi de bon govern de qualsevol administració municipal així com la dels seus treballadors i treballadores, inclosos els de l’Ajuntament de Benicarló. fletxa groga

Dilluns, 23 de febrer del 2015

Esquerra Unida i Esquerra Republicana concorreran en coalició a les eleccions municipals a Montcada i Alfara del Patriarca

Esquerra Unida del País Valencia i Esquerra Republicana del País Valencià, han arribat a un acord electoral per tal de concórrer a les properes eleccions municipals a Montcada i Alfara del Patriarca a l’Horta Nord. Amb aquest acord, ambdues formacions acudiran a les urnes en coalició electoral, encapçalada en el cas de Montcada per Vicent Conejero d’Esquerra Unida i en el cas d’Alfara del Patriarca per Josep Rafael Marí d’Esquerra Republicana   Representants de les dues formacions polítiques han destacat “la voluntat de sumar esforços en aquest projecte que queda obert a la participació d’entitats i ciutadans. fletxa groga

Divendres, 20 de febrer del 2015

Esquerra Republicana fa una crida a eixir al carrer 'Per l'escola que volem'

El secretari d'ensenyament i política lingüística d'Esquerra Republicana del País Valencià, Paco Galiano ha fet una crida a la participació a la cercavila convocada per demà dissabte 21 per Escola Valenciana a la ciutat de València. Galiano ha explicat que "dins d'uns mesos un possible i desitjat canvi de govern valencià ens col·locarà davant d'un repte i una oportunitat que ens permetrà reformar el nostre sistema educatiu, una infraestructura imprescindible per a fer front a les necessitats d'una societat europea del segle XXI. fletxa groga

Dimecres, 18 de febrer del 2015

Esquerra Republicana registra a l'Ajuntament de Faura diverses preguntes sobre el servei d'aigua del poble

El regidor d’Esquerra Republicana del País Valencià a Faura, Domènec Garcia, ha presentat al registre d’entrada municipal diverses preguntes en relació amb els dubtes que generen entre el veïnat diversos conceptes del rebut de subministrament d’aigua, que realitza Aigües de València. La iniciativa ha vist la llum després de setmanes d’intens treball de l’agrupació local d’Esquerra Republicana, amb la col·laboració d’alguns veïns que volen que s’aclarisquen els dubtes que generen els rebuts que gira l’Empresa General Valenciana de l’Aigua (EGEVASA) i alguns dels conceptes que inclou, així com el preu elevat del servei i les pujades continuades. fletxa groga

Notícies rss
Agenda rss