Butlletí electrònic d'Esquerra País Valencià
País Valencià
23.09.2011 . Número 50
actualitat
Esquerra defensa la pluralitat dels mitjans públics i està en contra del control a priori dels informatius
Esquerra Republicana de Catalunya defensa i defensarà sempre la pluralitat dels mitjans de comunicació i la tasca dels periodistes, es desenvolupi on es desenvolupi. Esquerra vol remarcar l’aposta que sempre ha fet per la pluralitat dels mitjans i per evitar que hi haja cap tipus de control previ de la feina dels periodistes. El conseller a RTVE, Francesc Bellmunt, que no es trobava en el Consell on es va realitzar la votació, ha explicat que la petició que es feia era d’un procés per permetre controlar els minutatges del TD un cop emès, davant la inexistència d’un Consell de l’Audiovisual, i que en cap cas s’ha reclamat conèixer els temes a priori ni s'ha buscat influir en la feina dels redactors.
Logotip d'Esquerra
El regidor d'Esquerra a Faura, Domènec Garcia, renunciarà a les seues retribucions en benefici de la borsa de treball del municipi
Esquerra Republicana de Faura presentarà al pròxim ple de dilluns a les 20.30h una moció de renúncia a les retribucions per assistència als òrgans col·legiats. Aquesta proposta naix del regidor republicà, Domènec Garcia, qui explicava la intenció que el romanent de l’estalvi que generarà aquesta renúncia es destine a una borsa de finançament de la Roda. "Es tracta d’un programa d’ajuda a l’estiu, període en què l’oferta de contractes agrícoles i de neteja és insuficient en relació amb la demanda d’ocupació de la població més necessitada.
Domènec Garcia
La militància escull Oriol Junqueras i Marta Rovira com a nous President i Secretària General d'Esquerra
Alfred Bosch ha guanyat les eleccions primàries i serà el candidat del partit a les eleccions generals del 20 de novembre El 44.78% de la militància d'Esquerra han anat a votar en la triple jornada electoral que Esquerra ha viscut aquest dissabte. EL resultat de l'escrutini en la seixantena de seus electorals ha estat que Oriol Junqueras, amb el 92,07% dels vots, esdevé President electe d'Esquerra i Marta Rovira, amb el 89,97% dels vots Secretària General. A més, també han escollit qui ha d'encapçalar la llista d'Esquerra a les eleccions generals del 20 de novembre.
Oriol Junqueras, Marta Rovira i Alfred Bosch
La jornada electoral d'Esquerra transcorre amb normalitat i amb un 38% de participació
2.797 militants ja han emès el seu vot per escollir el nou President del partit, la nova Secretària General i per triar el candidat a les eleccions a les Corts Espanyoles. Les dades de participació són bastant homogènies arreu del territori, amb algunes excepcions com el cas de Banyoles, amb un 63%, o Olot, on ja han votat un 65% de la militància. A les 19h tanquen els col·legis electorals, i es preveu que a quarts de nou acabi l'escrutini.
Esquerra TV
Intervenció de Joan Tardà al Congrés (22/09/2011)

Entrevista a Oriol Junqueras a l'Àgora de TV3

Joan Ridao defensa la ILP "Televisió sense Fronteres" al Congrés (13/09/2011)

opinió
Joan Tardà
»
Diputat d'Esquerra al Congrés
De com és d’imprescindible l’independentisme a Madrid, ara
En la propera legislatura la dreta espanyola guanyarà les eleccions i, molt possiblement, per majoria absoluta, la qual cosa pot dificultar les posicions de la dreta econòmica catalana i dels sectors del PP que preferirien només una majoria quasi absoluta amb què justificar una entesa amb els nacionalistes canaris i Duran i Lleida. Voluntat d’anada, però també de tornada, com es fa palès en la poca bel•ligerància de CiU davant dels fets polítics de Badalona i Castelldefels i la catifa vermella desplegada pel comte de Godó al candidat Rajoy.

campanyes

Esquerra Republicana del País Valencià