Butlletí electrònic d'Esquerra País Valencià
País Valencià
14.10.2011 . Número 52
actualitat
"Nosaltres decidim independència", el lema d'Esquerra a la manifestació del 9 d'Octubre
Esquerra Republicana del País Valencià ha participat com cada any a la manifestació que es celebra cada 9 d'Octubre a València, en commemoració de la Diada del País Valencià. Al bloc d'Esquerra, encapçalat per la pancarta amb el lema "Nosaltres decidim independència", hi han estat presents el president del partit republicà, Oriol Junqueras, i la portaveu Anna Simó, junt amb altres dirigents d'Esquerra Republicana del País Valencià, i un nombrós grup de militants i simpatitzants. Per la seua banda, el president d'ERPV, Agustí Cerdà, ha sigut el representant d'Esquerra en la pancarta unitària de la comissió organitzadora, de la que Esquerra forma part junt amb altres entitats, sindicats i partits, aquest any amb el lema "Som País Valencià.
Les JERPV celebren el seu VIIIé Congrés amb la voluntat de seguir sent punta de llança de l'independentisme d'esquerres al País Valencià
El dissabte 8 d'octubre va tindre lloc a la seu de les JERPV a València el VIIIé Congrés de les JERPV. El congrés va començar amb els informes del secretari d'Organització i Finances sortint, Ulisses Nicolàs, i de la Portaveu sortint, Anna Peña, qui va fer un repàs no només del període de temps transcorregut des de l'anterior Congrés, sinó de tota la seua etapa com a portaveu de les JERPV, destacant la progressiva consolidació de l'organització arreu del País Valencià i la capacitat d'ajudar als principals moviments socials del país.
Junqueras: "Amb el corredor mediterrani cal que s'imposin les bones pràctiques econòmiques d'Europa als mals criteris del nacionalisme espanyol"
El president d'Esquerra, Oriol Junqueras, ha celebrat que el president de la comissió de Transports del Parlament Europeu, Brian Simpson, consideri prioritari el corredor mediterrani "no només per a passatgers, sinó també per a mercaderies, per connectar els ports mediterranis de l'Estat espanyol, com els de Barcelona, Tarragona i València, amb els de la resta d'Europa i amb el Regne Unit a través del túnel del canal de la Mànega". El president d'Esquerra, Oriol Junqueras, ha celebrat les paraules de Simpson i ha explicat que "amb el corredor mediterrani cal que les bones pràctiques econòmiques europees es contraposin als mals criteris del nacionalisme de l'Estat espanyol".
Àlbum de fotos de la manifestació del 9 d'Octubre
Fes clic a la imatge per veure les fotos d'Esquerra a la manifestació del 9 d'Octubre.

Àlbum de fotos del V Aplec d'Esquerra Camp de Morvedre
Fes clic a la imatge per veure les fotos del V Aplec d'Esquerra Camp de Morvedre

opinió
Joan Martínez
»
President de la Sectorial de Sanitat d'ERPV
El model sanitari que arriba
Dia rere dia veiem com la crisi econòmica s'instal·la més entre nosaltres, sense massa ganes d'anar-se'n, i afecta cada vegada més gent i la seva qualitat de vida. Així com els arbres poden arribar a tapar la visió del bosc, ens dificulta veure altres problemes que semblen més llunyans però que igualment són deguts a la crisi. Possiblement prioritzar problemes més quotidians ens obliga a posposar d'altres que no són menys importants. Com exemple la salut, aspecte cabdal no sols a nivell individual sinó també com a societat, ja que constitueix un dels pilars de l'estat del benestar.

campanyes

Esquerra Republicana del País Valencià