Butlletí electrònic d'Esquerra Republicana del País Valencia
20.01.2012 . Número 58
actualitat
La Valldigna contra les retallades
Ahir dijous 19 de gener la comunicat educativa de Tavernes de la Valldigna va convocar una concentració contra les retallades que va aplegar al passeig Colom professorat, pares i mares, alumnat i representants de les AMPAs de tots els centres educatius de Tavernes, Benifairó i Simat de la Valldigna. Esquerra Simat també va estar present per denunciar la gravetat de la situació de l'ensenyament públic al País Valencià i concretament a La Valldigna. Molts membres d'Esquerra són pares i mares, alumnes dels IES de Tavernes i professors de primària i secundària.
La Valldigna contra les retallades
Esquerra Republicana s'adhereix a la plataforma per una RTVV pública i en defensa de sector audiovisual
Agustí Cerdà, president d'Esquerra Republicana del País Valencià, va manifestar ahir la voluntat d'Esquerra d'adherir-se a la plataforma per una Radiotelevisió Valenciana pública i de qualitat i en defensa del sector audiovisual que s'ha creat arran de l'anunci d'ERO fet pel Consell. A la Plataforma a més de diferents sindicats de treballadors de l'ens públic hi ha també la Unió de Periodistes Valencians, membres de la Universitat de València i algunes productores audiovisuals valencianes.Agustí Cerdà, president d'Esquerra Republicana del País Valencià, va manifestar ahir la voluntat d'Esquerra d'adherir-se a la plataforma per una Radiotelevisió Valenciana pública i de qualitat i en defensa del sector audiovisual que s'ha creat arran de l'anunci d'ERO fet pel Consell. A la Plataforma a més de diferents sindicats de treballadors de l'ens públic hi ha també la Unió de Periodistes Valencians, membres de la Universitat de València i algunes productores audiovisuals valencianes.
Centre de RTVV a Burjassot
ERPV prepara el 5è Congrés d'Esquerra Republicana del País Valencià
Esquerra Republicana del País Valencià (ERPV) celebra el proper dissabte 28 de gener el seu 5è Congrés, que tindrà lloc a l'Hotel Astoria Palace de València. Durant la jornada, la militància d'ERPV votarà la nova Presidència i la nova Permanent del partit, així com l'informe de gestió econòmica i l'informe de la Presidència d'ERPV sortint. La Comissió organitzadora està formada per Pilar Navarro, Vicent Ruiz i Jordi Vayà. Actualment es troba obert el termini de presentació de les candidatures a la Presidència d'ERPV, que hauran de presentar-se abans del 23 de gener amb l'aval d'almenys un 5% de la militància
Esquerra Republicana del País Valencià
Esquerra-Alacant exigeix responsabilitats a la Generalitat pel tall de llum a l'IES Jorge Juan
El president d'Esquerra-Alacant, Paco Esteve, ha manifestat aquest matí, en relació al tall del subministrament elèctric que s'ha produït a l'IES Jorge Juan per impagament, que "la irresponsabilitat del govern de la Generalitat ens ha portat a una situació insostenible i demostra no només una manca de capacitat de gestió sinó una deliberada agressió als drets socials i als serveis públics més essencials, com són l'ensenyament i la sanitat". Segons Esteve, "garantir el normal funcionament dels nostres centres d'ensenyament no és opcional, és una obligació i ha de ser una prioritat del Govern.
IES Jorge Juan

opinió
Anna Peña
»
Secretaria d'Imatge i Comunicació d'Esquerra-València
A RTVV tots no són iguals!
I passades els Eleccions Generals, el rum-rum va desencadenar la tempesta. Després de molts mesos d’especulacions el Consell d’Administració de la ràdio i la televisió públiques (concepte recorrent en aquest article, ja avise) valencianes ha iniciat els tràmits a través d’una empresa privada (no comments) per a executar un expedient de regulació d’ocupació a l’ens públic que afectarà a més d’un miler de treballadors (segons especulacions perquè l’empresa no diu ni mu). Per molts, la crònica d’una mort anunciada, per altres “que rebenten tots i que vaja la tele a la merda” per al País Valencià un drama..

Més informació »

Joan Marinez
»