Butlletí electrònic d'Esquerra Republicana
País Valencià
11.05.2012 . Número 71

actualitat
Jordà demana la compareixença de De Guindos i MAFO perquè 'el pufo de bankia no pot quedar sense responsables'
La diputada d'Esquerra Republicana, Teresa Jordà, ha demanat la compareixença a la Comissió d'Economia del ministre d'economia, Luís de Guindos i del Governador del Banc d'Espanya, Miguel Ángel Fernández-Ordoñez per a explicar la situació de Bankia. Jordà ha considerat que "PP i PSOE no poden dedicar-se ara a preguntar qui ha sigut el culpable, el que hauríen de fer és fer que els membres dels seus respectius partits que han tingut responsabilitats, les asumesquen", perquè "tot el món recorda el vergonyós espectable pel control de CajaMadrid entre Aguirre i Gallardón, per no parlar de la situació de Bancaixa que ha sigut un dels instruments indispensables per a totes i cadascuna de les operacions especulatives al País Valencià.
eliseo
Una militant d'ERPV es retinguda i multada al peatge de l'AP-7 d'Ondara per negar-se a pagar
El passat dilluns, Raquel Gómez, militant d'Esquerra Republicana, va estar retinguda al peatge d'Ondara per negar-se a pagar, afegint-se a la campanya #novullpagar. Segons ha explicat Raquel, "no es tracta d'anar contra ningú sinó, més aviat, exigir el respecte als drets dels nostres ciutadans que paguen unes infraestructures ja amortitzades, doncs el plaç d'amortització va vèncer fa anys, i només la mala gestió dels actuals dirigents va permetre una pròrroga absolutament injustificada.
Salvador Vilar

Esquerra mostra el seu suport als treballadors i treballadores d'RTVV
Anna Peña, secretària d'imatge i comunicació d'Esquerra Republicana del País Valencià ha volgut mostrar el seu suport als treballadors i treballadores de radiotelevisió valenciana que han convocat per a avui una nova jornada de vaga parcial contra l'ERO que planteja el Consell per a l'ens públic, coincidint a més amb la declaració de l'exdirector Pedro Garcia a l'Audiència Nacional de Madrid en relació amb el Cas Gürtel. Així, els treballadors i treballadores de radiotelevisió valenciana faran dues aturades entre les 9 i les 11 del matí i les 17
Concentració

Vea: el rescat de Bankia és la prova definitiva que Rajoy governa per als poderosos
Davant les informacions publicades per diversos mitjans de comunicació sobre un possible rescat amb diners públics de Bankia, xifrat en entre 7000 i 10.000 milions d'euros, el secretari de política econòmica d'Esquerra Republicana del País Valencià, Joan Vea ha declarat que " La intervenció del govern en Bankia és l'última de tota una sèrie d'actuacions per beneficiar el gran capital. Primer van obligar a les caixes d'estalvis (entitats regionals que es crearen per gestionar els estalvis de la població d'un territori per al seu desenvolupament) i ens van prendre Bancaixa i la CAM.
Joan Vea

campanyes