Butlletí electrònic d'Esquerra Republicana
País Valencià
15.06.2012 . Número 74

actualitat
Jordà: 'No es pot defensar alhora el petit comerç i les grans superfícies'
La diputada d’Esquerra, Teresa Jordà, ha defensat el vot contrari al RDLL de Comerç presentat pel Govern espanyol i que ha comptat amb els vots favorables de PP, CiU, PNB, UPyD. Jordà ha afirmat que 'Espanya és un dels països de la UE amb una regulació d'horaris comercials més laxa, en això sí, a nivells d'Alemanya' i ha recordat que 'l'ampliació dels horaris comercials no ajuda a l'augment i la consolidació dels establiments de comerç al detall. Al contrari, beneficien les grans superfícies, en detriment del petit negoci'.
Teresa Jordà
Tercer #novullpagar popular, el 17 de juny
Diverses entitats, organitzacions i partits polítics fem una crida a la societat valenciana perquè se sume de nou públicament a la campanya #novullpagar. El proper 17 de juny, diumenge, se’n celebrarà la tercera edició popular. D'aquesta manera volem mostrar el rebuig a continuar pagant unes infraestructures que ja hem pagat sobradament amb els nostres impostos des de la seua construcció i que estan àmpliament amortitzades amb els elevadíssims preus dels peatges i els favors dels diferents governs que n’han anat ampliant contínuament les concessions.
#novullpagar
Cerdà: si Fabra tinguera veritable autoritat al PP cessaria de tots els càrrecs a Rafael Blasco
Arran de l'imminent impuntació del portaveu del Partit Popular a les Corts Valencianes i ex conseller de cooperació, Rafael Blasco, el President d'Esquerra Republicana del País Valencià, Agustí Cerdà ha manifestat que "apartar, segons sembla temporalment, Blasco de la seua funció de portaveu parlamentari del PP és clarament insuficient després de coneixer-se la seua immiment imputació dins de la trama de desviament de fons atorgats a la cooperació, en què han sigut cessats de tots els seus càrrecs altres imputats.
Agustí Cerdà
Arnau: els 100.000 milions d'euros de rescat es traduiran en més retallades per als valencians.
Davant l'anunci del ministre d'economia i competitivitat, Luis de Guindos sobre el rescat al sistema bancari espanyol, la Secretària General d'Esquerra Republicana del País Valencià, Núria Arnau, ha afirmat que "el forat per la mala gestió del sistema financer que sempre han negat des del govern ha pujat finalment als 100.000 milions d'euros que l'eurogrup ofereix a l'Estat Espanyol. Davant aquesta situació no s'entén la negativa del govern espanyol d'obrir una comissió d'investigació per depurar responsabilitats d'aquesta crisi financera que els ciutadans no hem provocat i que estem pagant a cop de retallada".
Núria Arnau

opinió
Joan Tardà
»Diputat d'Esquerra al Congrés