País Valencià

Qui som

Amic/amiga

Gràcies per visitar la pàgina web d'Esquerra Republicana del País Valencià, esperem que us siga d'interès i grat el passeig que us proposem.

En el nostre món, la utilització de tots els recursos a l'hora d'apropar els plantejaments, les propostes, les iniciatives i les activitats dels grups polítics als ciutadans i les ciutadanes és una eina més del treball quotidià dels partits. Per una formació com Esquerra, que realitza una feina sovint amb moltes dificultats per arribar als mitjans d'informació convencionals i que necessita de vies de contacte directe amb la gent, la porta que ofereix Internet és molt important. I és per això que potenciem el diàleg a través d'aquesta web i dels nostres canals a les xarxes socials

No només pel que té de possibilitats de fer arribar el que és Esquerra Republicana del País Valencià a la gent, sinó, i molt especialment, per fer-nos arribar les inquietuds, els requeriments i les propostes dels ciutadans i les ciutadanes, de les entitats i col·lectius, de les forces socials i les institucions interessades.

Per això, aquesta pàgina d'Esquerra al País Valencià no són només la porta oberta al món del nostre partit des de les seues comarques d'influència: han de ser també un servei del partit a la societat. Perquè la lluita diària i constant per un país lliure, una societat més justa i unes nostres comarques més equilibrades, sostenibles, emprenedores i obertes a tothom i al futur, passa per aquest contacte que ens ofereixen les noves tecnologies de la comunicació.

I si ERPV és al vostre servei, els i les representants d'ERPV al Congrés i al Senat de Madrid, el representant d'ERPV al Parlament Europeu, el Grup Parlamentari d'Esquerra al Parlament de Catalunya, i els i les regidores d'Esquerra d'arreu dels Països Catalans, volen que aquestes pàgines siguen, també, una altra eina en la seua voluntat de servei de la societat valenciana. No dubteu, doncs, d'expressar-nos tot el que vulgueu, des de petició d'informació fins a propostes de possibles iniciatives a treballar des de les diferents institucions.

Clicant a les icones de la pàgina podreu conèixer breument la nostra ideologia, els darrers documents elaborats, la nostra presència a les institucions, les adreces electròniques d'Esquerra al conjunt del territori, els i les membres de la nostra direcció, i accedir amb els enllaços a altres webs com la de les JERPV.

Com a informacions constantment actualitzades, també trobaràs l'agenda d'actes i campanyes, i les notícies i declaracions més recents. A més, trobaràs un formulari de contacte per fer-nos arribar qualsevol pregunta, opinió o proposta que cregues oportuna.

A la gent d'Esquerra Republicana del País Valencià ens uneix un doble compromís amb els nostres conciutadans i conciutadanes; un compromís social, de resoldre els problemes quotidians, de millorar les condicions de vida, d'habitatge, de treball, de sanitat, d'ensenyament, d'oportunitats...; i un compromís nacional, d'assolir la llibertat per al conjunt del nostre territori. Si encara no participes activament del projecte de l'esquerra nacional que encapçala ERPV, et convidem a que t'hi afegesques.

Gràcies, salut i bona passejada.

Josep Barberà
President d'Esquerra Republicana del País Valencià